Technologie » Internet

Jestem Snobem: sklep - idea

Jestem Snobem: sklep - idea
Zobacz więcej zdjęć »
Pod szyldem JESTEM SNOBEM 15 stycznia 2010 roku otworzył podwoje pierwszy w Polsce internetowy sklep dla snobów. Sklep został pomyślany jako miejsce wartościowych zakupów, a także jako forum rozpowszechniania snobistycznych idei, stylu bycia i życia.

Jeśli za snobizm uznamy naśladownicze (Władysław Kopaliński w swoim „Słowniku wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych” dodaje, że jest to naśladownictwo „służalcze”) podziwianie ludzi, których cech sami  nie mamy, a chcemy do nich aspirować, aby je posiąść, to śmiało możemy zapytać: a dlaczego nie?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pojawia się jednak fundamentalne pytanie o wartości, które chcemy naśladować i cele, które sobie wytyczyliśmy. W samym określeniu snobizmu ukryta jest jakaś wartość – dla każdego „snobującego się na…” - inna.

W dzisiejszych czasach zalewającej nas zewsząd bylejakości, nijakości, niesłowności i chamstwa, ucieczka w snobizm może być doskonałym remedium na ponurą, denerwującą, obezwładniającą prostactwem codzienność. To również jest sporą wartością snobowania.

Sklep internetowy dla snobów JESTEM SNOBEM będzie się rozwijał stopniowo w miarę przybywania w nim produktów. Zamiarem kierownictwa sklepu jest zachęcanie do kupowania w nim wszystkich snobujących, którzy dbają o wartość i estetykę otaczających ich przedmiotów, chcą poprawić jakość swojego życia poznając i próbując wytwory wartościowe.

Do sklepu JESTEM SNOBEM szukamy produktów, które nie są powszechnie dostępne, a ich jakość ze wszech miar zasługuje na spożytkowanie w gronie decydentów potrafiących je ocenić i docenić.

Do rozwoju sklepu bardzo przyczynią się jego Klienci, którzy mogą, a wręcz są uprzejmie proszeni, o rekomendowanie produktów dla osób wymagających i potrafiących cieszyć się nietuzinkowością.

IMR advertising by PR



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »