Technologie » Internet
Jeszcze nie było na rynku narzędzia tak prostego w użyciu!
Zobacz więcej zdjęć » |
MailerLite to narzędzie, które pozwala na szybkie i nieskomplikowane stworzenie atrakcyjnych wizualnie newsletterów. System został zaprojektowany dla małych firm, które nie mają czasu na wdrażanie rozbudowanych i trudnych aplikacji. Dlatego też MailerLite posiada intuicyjnie zaprogramowane, najbardziej niezbędne funkcje. Dają one możliwość stworzenia ciekawie wyglądającego newslletera już w kilka minut, bez znajomości podstaw programowania lub języka HTML.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
MailerLite posiada wygodny edytor treści, wykorzystujący sposób „przeciągnij i upuść". Ułatwia zarządzanie respondentami, porządkując ich adresy e-mail. Odnajduje nieaktualne adresy, duplikaty lub użytkowników, którzy anulowali prenumeratę. Komfortowa jest prędkość wysyłania newsletterów - ponad 1000 e-maili na minutę.
Po przeprowadzonej kampanii użytkownik MailerLite otrzymuje raporty badające jej skuteczność. Korzystając z czytelnych wykresów może sprawdzić kto czyta newslettery, klika na linki, wchodzi na strony lub rezygnuje z subskrypcji.
- Kampanie e-mailingowe to doskonały sposób na komunikowanie się
z klientami, budowanie lojalności wobec marki i zapewnianie sprzedaży
w przyszłości - mówi Tomas Stasiulaitis z MailerLite. - Dzięki naszemu rozwiązaniu, e-mail marketing jest dostępny również dla małych firm - dodaje.
W systemie MailerLite nie ma żadnych opłat rejestracyjnych ani miesięcznych. Klienci płacą jedynie za wysłane e-maile. Kupują kredyty, które mogą wykorzystywać w odpowiednim dla nich czasie. Cena kredytu zaczyna się od 0,40 zł i spada proporcjonalnie do ilości kupowanych
e-maili.
Na stronie produktu MailerLite można za darmo wypróbować jego funkcjonalności.
Po rejestracji klient otrzymuje bezpłatnie 500 kredytów i może od razu rozpocząć korzystanie
z systemu.
Więcej informacji na stronie:
http://www.mailerlite.pl/
Nadesłał:
Anna Sobolewska
|
Komentarze (0)