Dom » Nieruchomość

Jezioro na wyłączność, prywatna siłownia i innowacyjne technologie, czyli czym zachęcić klienta do z

Prywatne jezioro na osiedlu, siłownia dla mieszkańców, czy mieszkania z systemem Smart Home. To tylko niektóre z nietypowych rozwiązań, które sprawiają, że deweloperski „standard” nabiera nowego znaczenia. Czego może oczekiwać klient, który właśnie poszukuje mieszkania na warszawskim rynku?

Deweloperzy nie mają wątpliwości – największy wpływ na wybór nowego mieszkania wciąż mają atrakcyjna lokalizacja i cena lokalu. Ten wniosek potwierdzają badania*, z których też jasno wynika, że poza wspomnianymi podstawowymi kwestiami, dla kupujących mieszkania ogromne znaczenie mają także: różnorodność oferty (dostępność różnego typu mieszkań), infrastruktura wokół budynku oraz standard inwestycji. Co w sytuacji, gdy te są do siebie podobne w różnych inwestycjach? Wówczas potencjalnych klientów przyciągają dodatkowe, nieszablonowe udogodnienia, których co roku przybywa w ofertach deweloperów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mieszkać w zgodzie z naturą

Coraz więcej deweloperów rozumie potrzebę „wychodzenia” z projektem poza cztery ściany mieszkania, dlatego dążą do stworzenia pięknego i atrakcyjnego otoczenia. Dzięki temu, nie tylko podnoszą wartość inwestycji, ale przed wszystkim nadają jej niepowtarzalny charakter. Zieleń w coraz większym stopniu obecna jest na zewnątrz. Dzieje się to m.in. w inwestycji SkyLife, budowanej przez Nexity na warszawskiej Woli, gdzie na kilkudziesięciometrowej przestrzeni pomiędzy budynkami wyrosną drzewa, bujna trawa i gęste krzewy, dzięki którym osiedle nie zamieni się w kolejną betonową pustynię. To jednak nie koniec ukłonu w stronę natury. Ten sam deweloper postanowił pójść
o krok dalej i stworzyć dla mieszkańców nowo powstającego osiedla na Ursynowie… prywatne jezioro. Na terenie LifeTown, powstanie zbiornik wodny o kubaturze 270 tys.mkw. z ogrodzonym terenem wokół niego. Projekt został opracowany tak, by przyszli mieszkańcy mogli relaksować się spacerując po pomoście lub odpoczywając na tarasie przy akwenie.

W LifeTown przy ul. Kłobuckiej 6 w Warszawie znajdą się lokale o zróżnicowanej powierzchni, które dostosujemy zarówno do potrzeb kilkuosobowej rodziny, jak i młodych, aktywnych singli. Kameralne osiedle będzie usytuowane w otoczeniu zieleni. Zastosujemy tu również nietypowe rozwiązanie – przyszli mieszkańcy zyskają dostęp do własnego jeziora, co będzie sprzyjało wypoczynkowi bez konieczności wyjazdu poza miasto. Sprzedaż mieszkań w tej inwestycji rozpoczniemy podczas Dni Otwartych LifeTown w dniach 17-19 listopada. Wówczas osoby zainteresowane mieszkaniem z dostępem do prywatnego jeziora będą mogły nabyć je w najniższej cenie – 5500  zł/mkw. - komentuje Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny Nexity Polska

W nowych inwestycjach przybywa także rozwiązań proekologicznych, takich jak panele fotowoltaiczne, które gromadzą energię do oświetlania części wspólnych, czy ławki ładujące do urządzeń mobilnych. Takie udogodnienia przyjazne środowisku i sprzyjające oszczędnościom będą dostępne dla mieszkańców innego warszawskiego osiedla – NextUrsus przy ul. Posag 7 Panien 16.

Inteligentne mieszkania

Komfortowe, bezpieczne i pozwalające obniżyć koszty utrzymania mieszkanie, to rzeczywistość osiedli wyposażonych w systemy Smart Home. Nexity oferuje takie rozwiązanie we wszystkich swoich realizacjach.

W takie udogodnienie będą również wyposażone lokale w naszej najnowszej inwestycji na Ursynowie – LifeTown. System inteligentnego zarządzania domem jest już standardowym wyposażeniem w naszych projektach, które nabywca otrzymuje w cenie mieszkania. Przyszły właściciel otrzymuje podstawowy pakiet Smart Home – to, jak go wykorzysta, zależy od jego potrzeb, upodobań i aktualnych możliwości. A dzięki opcji swobodnej rozbudowy systemu, może go w każdej chwili modyfikować. Dzięki Smart Home, użytkownik może automatycznie wyłączyć ogrzewanie pod nieobecność, włączyć je, gdy zbliża się do domu, czy dopasować oświetlenie do pory dnia – wyjaśnia Adam Dąbkowski, Dyrektor Generalny w Nexity Polska.

Czym deweloperzy kuszą kupujących mieszkania?

Moda na zdrowy i aktywny tryb życia wkroczyła do projektów deweloperskich. Osiedla nie spełniają już jedynie roli „sypialnianej” – są zapewniającą jak najwięcej funkcji i udogodnień dla mieszkańców. O jakich atrakcjach mowa? Własna strefa fitness, boisko do gry w boule, przestrzeń rekreacyjna przy fontannie – to można znaleźć
w inwestycjach realizowanych przez Nexity. Na co jeszcze potencjalni nabywcy zwracają uwagę? Obok własnych miejsc parkingowych ważne stało posiadanie miejsca do przechowywania rowerów i dostęp do wózkarni.

Spersonalizowane rozwiązania

Część deweloperów oferuje również personalizację oferty wykończeniowej. W ramach takiego udogodnienia, zapewnianego przez Nexity (tzw. Studio Nexity), klient ma do dyspozycji trzy pakiety wykończenia lokalu pod klucz (panele, akcesoria łazienkowe, płytki, czy stolarka okienna i drzwiowa), możliwość dokonywania zmian aranżacyjnych oraz nawiązanie współpracy z architektami. Deweloper proponuje również klientom szyte na miarę ich potrzeb wcześniej wspomniane inteligentne systemy sterujące mieszkaniem.

 

Firma Nexity jest obecna na polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych od 4 lat. Obecne realizuje kilka projektów deweloperskich w Warszawie – NextUrsus przy ul. Posag 7 Panien 16, MY Bemowo przy ul. Batalionów Chłopskich 79,SkyLife przy ul. Jana Kazimierza 33 oraz LifTown przy ul. kłobuckiej 6.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MCConsultants

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »