Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

JOHNNIE WALKER WPROWADZA KOLEKCJONERSKĄ BUTELKĘ KEEP WALKING WARSAW

Johnnie Walker prezentuje nową, limitowaną edycję Johnnie Walker Black Label, zaprojektowaną przez uznanego polskiego artystę ulicznego i ilustratora, Alka Morawskiego, tworzącego pod pseudonimem Lis Kula. Design butelki to dzieło, inspirowane duchem i energią Warszawy.

·         Limitowana butelka Johnnie Walker została zaprojektowana z wykorzystaniem innowacyjnego tuszu AIR-INK®, stworzonego z zanieczyszczeń powietrza.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

·          Grafika, wykonana charakterystyczną kreską Alka Morawskiego, przedstawia kultowe miejsca i ikony Warszawy.

·         W ramach kolekcjonerskiej serii Keep Walking Warsaw na polskim rynku
będzie dostępnych jedynie 2500 butelek

 

Johnnie Walker, najpopularniejsza na świecie marka szkockiej whisky, prezentuje nową, limitowaną edycję Johnnie Walker Black Label, zaprojektowaną przez uznanego polskiego artystę ulicznego i ilustratora, Alka Morawskiego, tworzącego pod pseudonimem Lis Kula. Design butelki to dzieło, inspirowane duchem i energią Warszawy.

Nowa butelka jest elementem szerszej, limitowanej kolekcji Johnnie Walker Black Label – Keep Walking City, tworzonej w kilku wybranych krajach, w tym Polsce. Nadruki, będące etykietą butelki, zostały wykonane przy użyciu technologii AIR-INK®, która wykorzystuje zanieczyszczenia powietrza do tworzenia unikalnego ekologicznego tuszu. Współpraca z firmą Graviky Labs jest częścią szerszych działań marki Johnnie Walker na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach inicjatywy marka współpracuje z twórcami, którzy podejmują odważne działania w duchu postępowej, zrównoważonej przyszłości.

Marka Johnnie Walker ma wpisane w swoje DNA podejmowanie progresywnych kroków. Chcąc stworzyć coś unikalnego i zaskakującego, poprosiliśmy lokalnych artystów o zobrazowanie tego, co czyni ich miasto wyjątkowym i inspiruje ludzi do zjednoczenia się w duchu idei „Keep Walking”. Jesteśmy zachwyceni powstałymi dziełami! – mówi Julie Bramham, Globalna Dyrektor marki Johnnie Walker. Partnerstwo z AIR-INK® jeszcze bardziej podkreśla niezwykłą moc połączenia sztuki i innowacji, czyniąc z limitowanej serii Keep Walking City wyjątkową kolekcję – dodaje.

Zawsze podziwiałem przesłanie marki Johnnie Walker: Keep Walking – by nigdy nie stać w miejscu, i zawsze mieć na uwadze przyszłość i rozwój. Ta idea pobudziła moją wyobraźnię, aby stworzyć coś, co odzwierciedlałoby historię, folklor i wyjątkowych mieszkańców mojego, stale rozwijającego się miasta, oraz jego postępowego, prężnego ducha.mówi zaangażowany w projekt artysta Lis Kula. To była przyjemność być częścią tego projektu i podzielić się moją wizją Warszawy – miejsca bardzo bliskiego mojemu sercu. Uważam, że zamiana zanieczyszczeń powietrza w tusz to genialny pomysł - nie tylko na zminimalizowanie śladu węglowego, ale także na poszerzenie dyskusji o tym, co możemy zrobić dla dobra naszej przyszłości. Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje innych do podjęcia nowych kroków w tym kierunku – podsumowuje.

Limitowana kolekcja Johnnie Walker Warsaw liczy 2500 butelek. Przedsprzedaż startuje 20 czerwca 2022 r. W butelce znajduje się słynna szkocka whisky Johnnie Walker Black Label – śmiała i żywa, z głębokimi warstwami smakowymi, w których poczuć można kremowe toffi, bogate, słodkie owoce i pikantną wanilię, a wszystko to otulone słodkim dymem.

Sugerowana cena detaliczna: 299 PLN. Butelka o pojemności 700 ml ma 40% ABV.

 

Warszawska butelka Johnnie Walker Black Label City jest częścią kolekcjonerskiej serii, w której stworzenie zostało zaangażowanych sześciu artystów z całego świata:

 

·         Alek Morawski – celebrujący warszawskie zabytki ze wspaniałą historią odrodzenia tego miasta

·         Okuda San Miguel – oddająca symbolikę kultury i natury widocznej na ulicach Madrytu

·         Paola Delfín – ilustrująca duszę miasta Meksyk oraz połączenie jego starożytnych korzeni i nowoczesnego ducha.

·         Shilo Shiv Suleman – przedstawiający mistyczne indyjskie Delhi, gdzie natura łączy się z cywilizacją.

·         Mr. Hure – rzucający światło na różnorodne i wyjątkowe wpływy, które ukształtowały Stambuł.

·         Gongkan – obrazujący symbolikę nadziei i siły Bangkoku.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaMSL

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »