Rozrywka » Rozrywka
Joyfills - z miłości do przekąsek
Zobacz więcej zdjęć » |
Słodkie przekąski to nieodłączny element codzienności Polaków, na co wskazują również liczby - w ubiegłym roku kupiliśmy prawie 4 miliardy sztuk słodyczy[1]. Małe, słodkie lub słone przekąski to dla nas świetny sposób na umilenie czasu spędzonego ze znajomymi, zaspokojenie małej zachcianki lub podkręcenie nastroju. Niewielkie paczki z przekąskami, mogą zostać bez wątpienia okrzyknięte paczkami radości, ponieważ zawsze niezwykle skutecznie poprawiają nasze samopoczucie. Chwytamy za nie podczas zabieganego dnia, przemieszczając się ze spotkania na spotkanie, pomiędzy zajęciami w szkole lub na uczelni, czy zabieramy ze sobą w podróż. Na rynku królują głównie czekoladowe i słone propozycje przekąsek. Firma Mondelez Polska proponuje jednak zupełnie nowy produkt z segmentu ciastek specjalnie dla przekąskowców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Joyfills to małe chrupiące przekąski pełne kremowego nadzienia, dostępne w dwóch unikalnych smakach: z czekoladą Milka i kremem Oreo. To idealna alternatywa dla osób, które szukają czegoś pysznego, co pozwoli na poprawę nastroju w każdej chwili. Dzięki poręcznemu opakowaniu 75 g możemy mieć Joyfills zawsze przy sobie, gotowe do schrupania na raz. Małe, słodkie Joyfillsy są chrupiące i po brzegi wypełnione lekkim kremem rozpływającym się w ustach. Ta paczka radości w wersji dla fanów smaku Oreo lub Milka, może w prosty sposób poprawić nastrój każdego wielbiciela przekąsek, który ma ochotę na coś nowego i pysznego.
* * *
Mondelez Polska sp. z o. o.
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych
w Polsce[2]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka
i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę
w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Firma jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[1] https://www.nielsen.com/pl/pl/press-room/2018/favorite-polish-snacks.html
[2] Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).
Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 - czerwiec 2018.
Nadesłał:
HKStrategiesPL
|
Komentarze (0)