Firma » Biznes

Jula uruchamia program lojalnościowy dla firm

15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacjonarnych.

Program lojalnościowy JulaPro stworzony został z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Stanowią oni jedną z kluczowych grup odbiorców sieci multimarketów Jula, która oferuje nie tylko wyposażenie umożliwiające bezpieczną i efektywną pracę, ale także odzież roboczą i akcesoria sprawdzonych marek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Program JulaPro to duży krok w spełnianiu potrzeb klienta biznesowego Jula. Oferta Jula - jedynej
w Polsce sieci sklepów detalicznych opartych na skandynawskim formacie multimarketu – skierowana jest do klientów, którzy szukają wielu produktów w jednym miejscu, a jednocześnie oczekują najwyższej jakości w połączeniu z korzystną ceną. Wierzymy, że program w Polsce powtórzy sukces tych, które od roku działają na terenie Szwecji i Norwegii –
wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Program oparty jest na zasadzie „3 razy PRO”: PROsty system rabatowy, PROfesjonalna obsługa, PROdukty dla specjalistów. Przystępując do JulaPro, klient może korzystać z ofert specjalnych oraz systemu, pozwalającego na uzyskanie rabatu w wysokości od 2 do 10%, na którego wysokość wpływa saldo zakupów dokonanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Rabat naliczany jest bezpośrednio przy kasie.

Program JulaPro to przyjazne dla użytkownika rozwiązanie, którego dużym udogodnieniem jest aplikacja mobilna, dostępna w Google Play i Apple Store. Daje ona możliwość zarządzania zakupami w prosty, szybki sposób, a jej liczne funkcjonalności, jak historia zakupów czy faktur, zapewniają pełną kontrolę nad procesem zakupów.

Jula konsekwentnie stawia na rozwój w Polsce, o czym świadczą m.in.: uruchomiony w tym roku
i dobrze prosperujący sklep e-commerce, dzięki któremu trafiliśmy z ofertą do klientów z najdalszych zakątków Polski, a teraz – wzmacniający naszą ofertę dla biznesu – program lojalnościowy
JulaPro – podsumowuje Tomasz Wienke. – Wciąż intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sklepów stacjonarnych. W tym momencie naszej ekspansji chcemy rozwijać się przede wszystkim w dużych miastach oraz wzmocnić naszą obecność w aglomeracjach, w których już posiadamy nasze sklepy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PANKOWALSKI Strategicznie

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »