Kultura, sztuka » Kultura
JULIA GARNER I SIMONE ASHLEY DOŁĄCZAJĄ DO GEORGE'A CLOONEYA W NOWEJ REKLAMIE NESPRESSO
Julia Garner i Simone Ashley dołączają do George'a Clooneya, globalnego ambasadora marki Nespresso w najnowszej reklamie „Zakład". Połączenie tak różnych osobowości jest najlepszym dowodem na różnorodność smaków w kolekcji Vertuo marki Nespresso, w której każdy z pewnością znajdzie idealną mieszankę dla siebie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Reklama została stworzona w charakterystycznej dla poprzednich kampanii, żartobliwej formie. Supergwiazdy udowadniają w niej, że Nespresso dostarcza niezrównanych doznań kawowych dla każdego i gwarantuje najlepszy smak kawy na wyciągnięcie ręki. Motywem przewodnim kampanii jest wybór idealnej mieszanki, co Nespresso obróciło w formę humorystycznej rywalizacji pomiędzy George'm a Julią. Jak potoczą się losy naszych aktorów i kto wygra ten zakład? Zakończenie może okazać się sporym zaskoczeniem dla wszystkich!
Podczas tworzenia reklamy George Clooney powiedział: Z Julią Garner i Simone Ashley pracowało się świetnie i wszyscy mieliśmy okazję wnieść do filmu własne osobowości. Nie lubię traktować siebie zbyt poważnie, więc nie przeszkadzało mi to, że dałem się przechytrzyć tej dwójce i że to właśnie ja musiałem założyć jaskraworóżowy kask motocyklowy. Myślę też, że wypadło to całkiem nieźle.
Komentując swój pierwszy występ reklamowy dla Nespresso, Julia Garner powiedziała: Uważam się za nieoficjalną ambasadorkę kawy, więc praca nad kampanią Nespresso u boku tak niesamowitych aktorów była spełnieniem moich marzeń! Bardzo podobał mi się żartobliwy scenariusz i klimat filmu, który potwierdził moje podejrzenia - ja zdecydowanie dopasowuję smaki kawy do nastroju, jaki w danej chwili odczuwam.
Simone Ashley dodała: Uwielbiam równowagę dowcipu i elegancji w telewizyjnych reklamach Nespresso. Co jest ważne, zawsze skupiają się na bardzo istotnej kwestii, jaką jest recykling i dbanie o środowisko!
Reklamę skomentowała także Melanie Brinbaum, Chief Brand Officer Nespresso: Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy pokazać światu naszą nową kampanię, po raz pierwszy łączącą George'a Clooneya, Julię Garner i Simone Ashley. Wspaniale oddaje ona różnorodność kaw Nespresso, które można stworzyć dzięki naszej kolekcji Vertuo, tym samym zapewniając klientom za każdym razem niezapomniany smak.
Dopasowanie osobowości i nastrojów ludzi do ich zwyczajów picia kawy to esencja Vertuo - kawa dla każdego i na każdą chwilę. Po raz kolejny w kampanii został podkreślony niezwykle istotny aspekt, jakim jest angażowanie naszych klientów w recykling kapsułek Nespresso.
Reklama została przedstawiona 22 maja na ekskluzywnym pokazie podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Materiał jest już dostępny na oficjalnym, polskim profilu Nespresso na Instagramie oraz oficjalnym kanale Nespresso na YouTube. W Polsce kampania digitalowa rozpocznie się w czerwcu.
Nestlé Nespresso SA
Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakości. Firma współpracuje z ponad 140 tys. rolników w 18 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality TM, który ma na celu wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju na plantacjach i w ich okolicy. Stworzony w 2003 roku we współpracy z NGO Rainforest Alliance program pozwala poprawić ilość i jakość zbiorów, zapewniając zrównoważoną produkcję kawy wysokiej jakości i poprawiając jakość życia plantatorów i ich społeczności.
W 2022 roku Nespresso uzyskało certyfikat B CorpTM - dołączając do międzynarodowego ruchu 6500 firm ukierunkowanych na cele, które spełniają wysokie standardy B Corp w zakresie odpowiedzialności i przejrzystości w kwestiach społecznych i środowiskowych.
Główna siedziba Nespresso znajduję się w szwajcarskiej Lozannie, a firma prowadzi działalność w 74 krajach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. W 2022 roku sieć punktów sprzedaży Nespresso obejmowała 791 butików. Więcej informacji dostępnych jest na firmowej stronie Nespresso: www.nestle-nespresso.com.
Nadesłał:
nataliagrzech
|
Komentarze (0)