Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Jurek Owsiak Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017

Jurek Owsiak Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017
Zobacz więcej zdjęć »
Już po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób, marek i firm. Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017 został Jurek Owsiak.

Uhonorowano również 8 marek, które otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017. Wyniki badania przedstawiono podczas uroczystej gali 27 kwietnia br.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Premium Brand 2017 – marki wysokiej reputacji

Badanie reputacji Premium Brand od 12 lat nieprzerwanie analizuje poziom reputacji marek i firm. Realizowane jest w grupie prawie 10 000 respondentów. W tegorocznej edycji po raz trzeci zbadano także reputację osób o ogólnopolskiej rozpoznawalności. Wśród silnych marek osobistych znaleźli się wybitni działacze, osobistości kultury, dziennikarze i sportowcy. Prestiżowy tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017 otrzymał Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dotychczas wyróżnienia w tej kategorii odebrały Janina Ochojska (2015 r.) i Anna Dymna (2016 r.).

Respondenci biorący udział w badaniu oceniali wytypowane osoby, biorąc pod uwagę poziom zaufania społecznego, zaangażowanie i działalność publiczną oraz wiarygodność. Odpowiadali również na pytanie o wizerunek medialny postaci, czyli o to, jakiego rodzaju informacje o wymienionych osobach docierały do nich częściej (pozytywne czy negatywne), a także, czy uznają tę osobę za kogoś godnego polecenia i wystawiliby jej referencje. Na podstawie udzielonych odpowiedzi został utworzony wskaźnik reputacji Premium Brand, przyjmujący wartości od 0 do 100.

                                                                                                                                                        

Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017

Podczas uroczystej gali Premium Brand 2017 uhonorowano także wyróżniające się marki, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją. Oto lista laureatów w kategorii:

 

Marka Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017

Beckers

Elektrix

Naturalna woda mineralna Cisowianka

Netia

Ochnik

Oknoplast

RTV Euro AGD

Żywiec Zdrój

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Badanie reputacji zostało przeprowadzone wśród osób znających daną markę lub firmę, które oceniły: zaufanie do marki, referencje (lojalność wobec marki), atmosferę medialną towarzyszącą marce, zaangażowanie społeczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy. Próba liczyła prawie 10 000 polskich konsumentów w wieku od 15 lat wzwyż. Łącznie przebadano reputację ponad 200 marek i firm w 20 kategoriach produktów i usług.

Autorką metodologii badania reputacji Premium Brand jest prof. UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych. Badanie zostało przeprowadzone przez Maison&Partners na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna.

Partnerem redakcyjnym tegorocznej edycji jest TVN24 BIS, a organizację i obsługę gali finałowej zapewnia Agencja TVN.

 

Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Oprócz regularnego pomiaru reputacji marek i firm obecnych na polskim rynku, Fundacja wspiera ideę budowania reputacji marki oraz koncepcję traktowania reputacji, jako jednego z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej w biznesie.

 

Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji badania Premium Brand jest agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, lider w dziedzinie kompleksowego monitoringu Internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Specjalnością PRESS-SERVICE Monitoring Mediów są audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem. Ponadto partnerami i patronami medialnymi projektu są: alterWEB, Anna Miotk, Ariadna, Cena Biznesu, Centrum im. Adama Smitha, HBN, Kolterman Media Communications, Maison&Partners, Midea, Marketer+, OOH Magazine, Polskie Badania Internetu, Psyche, Salt Pepper Brand Design, Social Press, Tajniki Polityki, Warsaw Enterprise Institute, Webvizarts, wFirma i Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Berlińska Katarzyna

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »