Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Jurek Owsiak Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017
Zobacz więcej zdjęć » |
Uhonorowano również 8 marek, które otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017. Wyniki badania przedstawiono podczas uroczystej gali 27 kwietnia br.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Premium Brand 2017 – marki wysokiej reputacji
Badanie reputacji Premium Brand od 12 lat nieprzerwanie analizuje poziom reputacji marek i firm. Realizowane jest w grupie prawie 10 000 respondentów. W tegorocznej edycji po raz trzeci zbadano także reputację osób o ogólnopolskiej rozpoznawalności. Wśród silnych marek osobistych znaleźli się wybitni działacze, osobistości kultury, dziennikarze i sportowcy. Prestiżowy tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017 otrzymał Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dotychczas wyróżnienia w tej kategorii odebrały Janina Ochojska (2015 r.) i Anna Dymna (2016 r.).
Respondenci biorący udział w badaniu oceniali wytypowane osoby, biorąc pod uwagę poziom zaufania społecznego, zaangażowanie i działalność publiczną oraz wiarygodność. Odpowiadali również na pytanie o wizerunek medialny postaci, czyli o to, jakiego rodzaju informacje o wymienionych osobach docierały do nich częściej (pozytywne czy negatywne), a także, czy uznają tę osobę za kogoś godnego polecenia i wystawiliby jej referencje. Na podstawie udzielonych odpowiedzi został utworzony wskaźnik reputacji Premium Brand, przyjmujący wartości od 0 do 100.
Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017
Podczas uroczystej gali Premium Brand 2017 uhonorowano także wyróżniające się marki, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją. Oto lista laureatów w kategorii:
Marka Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017
Beckers |
Elektrix |
Naturalna woda mineralna Cisowianka |
Netia |
Ochnik |
Oknoplast |
RTV Euro AGD |
Żywiec Zdrój |
Badanie reputacji zostało przeprowadzone wśród osób znających daną markę lub firmę, które oceniły: zaufanie do marki, referencje (lojalność wobec marki), atmosferę medialną towarzyszącą marce, zaangażowanie społeczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy. Próba liczyła prawie 10 000 polskich konsumentów w wieku od 15 lat wzwyż. Łącznie przebadano reputację ponad 200 marek i firm w 20 kategoriach produktów i usług.
Autorką metodologii badania reputacji Premium Brand jest prof. UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych. Badanie zostało przeprowadzone przez Maison&Partners na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna.
Partnerem redakcyjnym tegorocznej edycji jest TVN24 BIS, a organizację i obsługę gali finałowej zapewnia Agencja TVN.
Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Oprócz regularnego pomiaru reputacji marek i firm obecnych na polskim rynku, Fundacja wspiera ideę budowania reputacji marki oraz koncepcję traktowania reputacji, jako jednego z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej w biznesie.
Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji badania Premium Brand jest agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, lider w dziedzinie kompleksowego monitoringu Internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Specjalnością PRESS-SERVICE Monitoring Mediów są audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem. Ponadto partnerami i patronami medialnymi projektu są: alterWEB, Anna Miotk, Ariadna, Cena Biznesu, Centrum im. Adama Smitha, HBN, Kolterman Media Communications, Maison&Partners, Midea, Marketer+, OOH Magazine, Polskie Badania Internetu, Psyche, Salt Pepper Brand Design, Social Press, Tajniki Polityki, Warsaw Enterprise Institute, Webvizarts, wFirma i Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Nadesłał:
Berlińska Katarzyna
|
Komentarze (0)