Firma » Reklama

Już wiadomo, które media najczęściej wybierają polscy przedsiębiorcy

Już wiadomo, które media najczęściej wybierają polscy przedsiębiorcy
Zobacz więcej zdjęć »
Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych w nim przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z mediów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Respondenci wskazali, że najczęściej odwiedzają portal Onet.pl, oglądają TVN, czytają Gazetę Wyborczą i słuchają radia RMF FM.

Portal Firmy.net wśród przedstawicieli przedsiębiorstw w nim zarejestrowanych przeprowadził ankietę, mającą na celu zbadanie ich preferencji medialnych. Badaniem zostało objętych 1468 osób, reprezentujących swoje firmy. Wśród portali informacyjnych, cieszących się u badanych największą popularnością, są Onet.pl, na który wskazało 30,5% respondentów oraz Wirtualna Polska z 20,6% wskazań.  Najchętniej oglądaną telewizją wśród polskich przedsiębiorców jest TVN, który został wskazany przez 44,7% badanych. Na kolejnych miejscach plasują się Polsat i TVP 1, które cieszą się sympatią odpowiednio 8% i 6,8% ankietowanych. Ciekawostką w badaniu jest fakt, że dokładnie połowa ankietowanych ogląda telewizyjne regionalne serwisy informacyjne, druga zaś nie ma tego w zwyczaju. W prasie niepodzielnie prym wiedzie Gazeta Wyborcza, która jest ulubionym dziennikiem aż 35,1% respondentów. Na drugim miejscu, z wynikiem 8,2%, znajduje się Rzeczpospolita. Najczęściej słuchanymi stacjami radiowymi, według polskich przedsiębiorców, są RMF FM, na które wskazało 25,5% badanych, Radio Zet z wynikiem 16,9% oraz Polskie Radio Program III, które cieszy się  sympatią 13,8% badanych.

Przeprowadzone przez nas badanie miało na celu wysondowanie, które media cieszą się największą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Przekrój firm, które wzięły udział w naszej ankiecie zbliżony jest do jego układu w skali całego kraju, dlatego też jesteśmy przekonani, że zebrana próba odzwierciedla tendencje ogólnokrajowe w tym temacie – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.

W badaniu wzięło udział 1468 przedsiębiorstw, najwięcej z sektora MŚP, które w badaniu reprezentują aż 98% całej próby.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Sebastian Bazylak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »