Społeczeństwo » Społeczeństwo
Kaczyński pupilkiem dziennikarzy
Przyczyn tak dużej popularności polityka jest wiele. Ogromny wpływ miały wybory parlamentarne, przejęcie władzy przez PiS czy też spekulacje odnośnie objęcia stanowiska premiera. Szum wokół Kaczyńskiego wzbudziły także liczne, kontrowersyjne zmiany zapowiedziane przez Prawo i Sprawiedliwość.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na wykresie aktywności medialnej można zaobserwować, że największe zainteresowanie politykiem przypadło na październik – czas wyborów parlamentarnych. W tym miesiącu codziennie na temat Kaczyńskiego ukazywało się ponad 730 publikacji. Aktywność rosła dynamicznie już od sierpnia – wówczas rozpoczęła się kampania wyborcza. Drugi wyraźny pik dotyczył wyborów prezydenckich, które odbyły się w maju.
Ponad 1,7 mld złotych warte były informacje, które opublikowano w prasie, internecie i RTV w 2015 r. w nawiązaniu do analizowanego tematu.
Na medialność polityka przełożyły się głównie materiały internetowe. W jego przypadku ich udział sięgał aż 63 proc. wszystkich doniesień. Najwięcej publikowały Wpolityce.pl, Wiadomosci.onet.pl oraz TVN24.pl. Ogólnopolskie tytuły prasowe, portale i stacje RTV miały zdecydowanie większy udział w przekazie odnośnie Kaczyńskiego. Do mediów regionalnych należało tylko 25 proc. materiałów.
Informacje nawiązujące do Jarosława Kaczyńskiego osiągnęły dotarcie na poziomie blisko 149,8 mld potencjalnych kontaktów z odbiorcami. Prezes PiS bardzo często trafiał na pierwsze strony gazet. Na okładce pojawił się 1,3 tys. razy, natomiast na drugiej i trzeciej stronie łącznie 2,8 tys. razy.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.
Zapoznaj się z raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne
Nadesłał:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
|
Komentarze (0)