Firma » Biznes

Kalendarze - długoczasowa forma reklamy

Kalendarze - długoczasowa forma reklamy
Zobacz więcej zdjęć »
Kalendarze są bardzo istotnym elementem reklamy, ponieważ w odróżnieniu od ulotek czy wizytówek nie trafiają od razu do kosza, lecz przez cał rok wiszą na ścianie eksponując przy tym logo naszej firmy.

Jednak część firm popełnia błąd logistyczny i zamówienie w drukarni realizuje dopiero w okolicach grudnia. Okres świąt nie jest na to niestety dobrym czasem ponieważ istnieje możliwość, że inna firma już obdarzyła Twoich klientów swoimi kalendarzami. Mało kto decyduje się na zamieszczenie na ścianie dwóch datowników.

Działaj z uprzedzeniem

Projekt i wydruk kalendarza powinieneś przygotować jeszcze w okresie wakacji. Unikniesz w ten sposób długiego oczekiwania na realizację zamówienia. Twoi przedstawiciele handlowi już na jesień będą mogli zasypywać klientów materiałem reklamowym.

Kalendarzyki portfelowe

Coraz popularniejsze staje się drukowanie kalendarzyków portfelowych z reklamą. Mimo aplikacji w telefonach i licznych organizerów, ludzie wciąż korzystają z tej tradycyjnej formy organizacji czasu.

Zadbaj o odpowiedni projekt

Kalendarz to nie tylko logo i zdjęcie naszego głównego produktu. Ludzie nie lubią wieszać na ścianie mało atrakcyjnego projektu graficznego. Dlatego musisz zadbać o odpowiednią prezencję kalendarza.Warto przygotować kalendarze ścienne z prezentacją innego produktu na każdy miesiąc. Jeżeli nasz  kalendarz będzie się składał z jednego głównego zdjęcia stanie on się szybko nudny i niezauważalny. Dlatego przygotowanie dwunastu indywidualnych grafik na każdy miesiąc, najlepiej odnoszących się do aktualnej pory roku, urozmaici projekt.

Zwróć również uwagę na branżę oraz charakter klientów, dla których jest adresowana ta forma reklamy.

Pamiętaj koniecznie, aby przed zrobieniem projektu skorzystać ze specyfikacji drukarni. Kalendarze trójdzielne - mimo, iż na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo - różnią się wielkością kalendariów, ich rozstawem itp.

Artykuł przygotowany we współpracy z: The Bimax Group 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aleksandra.Sana

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem