Firma » Biznes
Kalendarze reklamowe
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Takie kalendarze posiadają metalowe spirale zamieszczone na poziomym boku kalendarza, służące do łatwego przewracania kolejnych kartek. Dzięki temu, że nie jest to tylko jedna kartka, można zawrzeć większą ilość projektów graficznych, prezentujących na przykład poszczególne produkty firmy lub kojarzące się z nią elementy. Zazwyczaj takie kalendarze posiadają siedem lub trzynaście planszy (jeden lub dwa miesiące na każdą planszę, do tego jedna strona okładkowa). Chcąc zdecydować się na jedną grafikę również można wybrać ten rodzaj lub kalendarze trójdzielne, składające się z grafiki umieszczonej na górze oraz trzech kartek zlokalizowanych niżej, przedstawiających trzy miesiące na raz. Popularne są także kalendarze wieloplanszowe, posiadające dużo miejsca na zamieszczenie grafiki reklamowej, co wzmacnia jej jakość i atrakcyjność w oczach odbiorców.
Nadesłał:
zami
|

CABP zorganizował CA Green Day dla klientów korporacyjnych
Cyfryzacja usług prawnych – jak zmienia się oblicze branży prawniczej
Czy w nowych inwestycjach projektowane są bardziej przystępne, kompaktowe mieszkania
Dylemat europejskich centrów danych: to nie tylko luka inwestycyjna w wysokości 100 mld EUR…
Komentarze (0)