Kultura » Kultura
Kamera w sercu Łodzi na urodziny COSTA COFFEE
Akcja w przestrzeni miejskiej to kolejna odsłona działań prowadzonych w ramach naszej ogólnopolskiej kampanii „COSTA COFFEE - Kawiarnia z serca Londynu". Wspólnie z internautami wybraliśmy serca największych polskich miast - Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Krakowa i Trójmiasta. Niezmiernie cieszy nas zaangażowanie mieszkańców - blisko 1,5 tys. osób głosowało na swoich faworytów na profilu COSTA COFFEE na Facebooku, a informacja o akcji dotarła do prawie 300 tys. internautów. W Łodzi bezdyskusyjnie wygrała właśnie kamera, na którą oddano blisko 44% głosów ze wszystkich 187 komentarzy. Do współpracy przy tworzeniu murali zaprosiliśmy uznanych, niezależnych artystów - grafików i ilustratorów, dzięki czemu w każdej lokalizacji powstanie unikatowe dzieło sztuki. To, co je łączy, to nie tylko miejskie symbole, ale także wyraźne nawiązanie do latte art, mistrzowskich umiejętności naszych baristów - komentuje Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu COSTA COFFEE POLSKA.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kamera! Akcja!
Kamera w sercu filmowej Łodzi nikogo już nie dziwi. Miłym zaskoczeniem może być tylko jej... nietuzinkowy projekt autorstwa Macieja Blaźniaka i wielki format na popularniej ścianie przy ul. Nowomiejskiej. Nowoczesny mural uznanego grafika, ilustratora, projektanta książek dla dzieci można podziwiać do końca maja. To nie przypadek, że właśnie Maciej Blaźniak przygotował projekt muralu dla Łodzi - ukończył wydział wzornictwa w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w tym mieście i jest z nim mocno związany. Artysta w swoich projektach dużą wagę przywiązuje do gry kolorów, czytelnej kompozycji i prostoty przekazu. W swoim projekcie umiejętnie połączył łódzkie motywy filmowe z aromatyczną kawą. Do pomalowania 350 mkw. ściany łódzkiej kamienicy wykorzystano aż 250 litrów farby!
Rozkład jazdy
Jeszcze tylko przez tydzień można podziwiać miejskie dzieła sztuki w Łodzi przy ul. Nowomiejskiej, w Warszawie przy Metrze Centrum i we Wrocławiu na ul. Piłsudskiego. W czerwcu akcja w przestrzeni miejskiej zawita do Poznania - street artu trzeba szukać na ul. Św. Marcin, a w lipcu COSTA COFFEE zaprasza do Krakowa (ul. Dietla) i Gdyni (ul. Morska).
O akcji muralowej COSTA COFFEE na bieżąco informuje w swoich mediach społecznościowych - na Snapchacie, Instagramie, Facebooku i YouTube. Oprócz relacji można znaleźć tam również konkurs z fantastycznymi nagrodami!
Nadesłał:
BrandLab
|
Komentarze (0)