Dom » Architektura
Kamień zdobył Diament
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Diament Meblarstwa to w polskiej branży meblowej nagroda wyjątkowa. Przyznawana w ramach konkursu organizowanego rok rocznie przez wydawnictwo BIZNES meble.pl, jest potwierdzeniem doskonałego wzornictwa i oryginalności wyrobów. Bo z całą pewnością pochodzący z kolekcji Six Pack 2016 Veneto jest wzorem wyjątkowym.
Veneto to rysunek marmuru rodem z florenckiej willi. Klasyczny i bogaty jest jednocześnie spokojny i dynamiczny - tak, jak tylko natura potrafi i może być. Pełen życia efekt gry cieni - szarości i brązów, pokazany został w dużych, nienatarczywych powtórzeniach. Wijące się, nieregularne linie użyłowania przyciągają uwagę niczym magnes. Każą się śledzić, badać, przeciągać opuszkami palców.
Dostępny w wielu zróżnicowanych odcieniach dekor Veneto znakomicie odnajdzie się na wszystkich elementach meblowej zabudowy. Nie tylko na blatach, ale również na frontach, a nawet korpusach mebli. Doskonale współgra z jasnym, utrzymanym z naturalnym odcieniu rysunkiem drewna, ale równie dobrze odnajdzie się w duecie ze wzorami jednobarwnymi. Pastele podkreślą jego subtelność, zaś barwy mocne i głębokie - dynamizm i wyrazistość.
W ramach tegorocznej edycji konkursu Diament Meblarstwa blisko 110 podmiotów zgłosiło dokładnie 174 produkty. Wśród nich znalazły się meble, a także akcesoria, półfabrykaty i komponenty meblowe, które zostały następnie ocenione przez szacowne, liczące prawie 70 osób Jury. Eksperci pod uwagę brali oryginalność, wzornictwo i prezencję zgłoszonych produktów. Wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej gali 6 grudnia br. w Warszawie.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Profundo PR
|
Komentarze (0)