Gospodarka » Żywność

Kampania bilbordowa Cisowianki

Kampania bilbordowa Cisowianki
Zobacz więcej zdjęć »
Marka Cisowianka rozpoczyna miesięczną kampanię bilborodową informującą o współpracy z UNICEF.

Od stycznia 2016 Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych, które mają na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od 1 marca Polskie Zdroje rozpoczynają kampanię bilbordową informującą o współpracy Cisowianki z UNICEF. Bilbordy mają również na celu zachęcenie ludzi do włączenia się do wspólnej akcji Cisowianki i UNICEF. Bilbordy zostaną zawieszone na 1500 tablicach w całej Polsce. Kampania potrwa jeden miesiąc.

Liczymy, że dzięki tej kampanii uda nam się w szybkim czasie zebrać zaplanowaną ilość środków potrzebną między innymi na zakup pomp wodnych, które mogą zmienić życie całej społeczności mieszkającej w danym miejscu.- mówi Agata Berndt-Wazelin PR Manager Polskich Zdrojów.  

Informacja na temat kwoty zebranej i liczby pomp, którą można za tę kwotę zakupić na stronie www.cisowianka.pl/unicef



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Polskie Zdroje

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »