Moda » Odzież
Kampania #Glamourizing marki Liu Jo
Zobacz więcej zdjęć » |
Kobiecość, intensywność, zmysłowość – to trzy kluczowe hasła najlepiej oddające charakter najnowszej kampanii Liu Jo na sezon SS 2019. Tej wiosny #Glamourizing wraca ze zdwojoną siłą! Twarzą marki ponownie została oszałamiająca, wyrafinowana, a zarazem niezwykle naturalna Anna Ewers, po raz drugi stając przed obiektywem duetu Mert&Marcus. Bezkonkurencyjni na rynku fotografowie, jak żadni inni potrafią przenieść marzenia senne na jawę w postaci niezapomnianych ujęć.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka Liu Jo kontynuuje kampanie z sezonu FW 2018 promując sposób życia w myśl hasła przewodniego jakim jest glamour. Letnia kampania #Glamourizing to naturalna ewolucja poprzedniego, wyjątkowo dobrze odebranego przez kobiety projektu. Zabieg ten pozwolił Liu Jo wzmocnić swoją pozycję na rynku i kontynuować wcześniej obraną strategię. Włoska marka chce dalej namawiać kobiety by wyrażały siebie poprzez modę i styl.
Nadesłał:
Aliganza
|
Komentarze (0)