Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
„Kampania Kolejowe ABC” widoczna w największych polskich miastach
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
„Przed przejazdem stój, poczekaj, kiedy pociąg mknie z daleka!" - ostrzega z plakatu Rogatek, bohater kampanii edukacyjnej. Jego wizerunek pojawił się na dużych billboardach, w kluczowych miejscach dużych miast. Nie bez przyczyny wiele billboardów zostało umieszczonych także w okolicach stacji kolejowych: to właśnie w tym miejscu należy szczególnie zadbać o prawidłowe zachowanie i pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa. Komunikat, w formie billboardów skierowany jest do dzieci w wieku 4-12 lat oraz ich rodziców, opiekunów, nauczycieli i wychowawców. Stanowi przychylną formę edukowania w zakresie odpowiedniego zachowania na drodze i terenach kolejowych. W pierwszej odsłonie billboardy zagoszczą w miastach do końca kwietnia 2019 r.
„Kampania Kolejowe ABC" realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Nadesłał:
kgolec
|

Bilans 2025 roku w SOFTSWISS: blisko 1000 pracowników w Polsce, inicjatywy społecznościowe
Preimushestva i nedostatki bystrykh onlain kreditov
Jakie korzyści daje ocieplenie ze styropianu?
Pięć kierunków, które zdefiniują przyszłość biur w 2026 roku
Komentarze (0)