Społeczeństwo » Społeczeństwo

Kampania „Mama na medal” – Canpol babies wspiera młode matki

„Siedzi w domu i nic nie robi” – z takim osądem bardzo często spotykają się mamy, których pracą jest opieka nad dziećmi. Dlatego też marka Canpol babies ruszyła z kampanią „Mama na medal”, gdzie pokazuje młode mamy jako superbohaterki, silne kobiety, mistrzynie wieloboju, zasługujące na uznanie.

Marka zachęca „mamy na pełny etat” do tego, aby poczuły dumę, wyszły z cienia oraz pochwaliły się swoimi kompetencjami. By pokazały, jak świetnie sobie radzą wykonując ogrom obowiązków każdego dnia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Głównym powodem organizacji kampanii „Mama na medal” jest fakt, że polskie matki nie czują się doceniane przez partnerów i bliskich.

– Z wypowiedzi kobiet wynika, że mężczyźni traktują prowadzenie domu i zajmowanie się przez partnerkę dzieckiem jako naturalny obowiązek nie zasługujący na uznanie. Urlop macierzyński to zdaniem wielu mężczyzn odpoczynek od pracy – mówi Kama Falandysz, przedstawicielka firmy Canpol. Marka zamieściła na swojej stronie cytaty z wypowiedzi mam na ten temat: http://canpolbabies.com/pl/mama-na-medal/glosem-mam

Kampania trafia w czuły punkt, jakim jest poczucie dowartościowania u młodych matek. Grafika opublikowana na fanpage’u Canpol babies obrazująca główny problem poruszany w ramach kampanii stała się wirusowym memem, który w niespełna 3 dni dotarł organicznie do ponad 4 000 000 użytkowników Facebooka:

http://bit.ly/MamaNaMedal

Marka Canpol babies za pośrednictwem Facebooka zaprosiła polskie mamy do udziału w  sesji zdjęciowej i filmie wizerunkowym. Matki podjęły wyzwanie i wraz ze swoimi maluszkami wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Pochwaliły się kompetencjami i swoją dumą z bycia mamami.

Jedna z mam w filmie wizerunkowym kampanii pokazała, ile zawodów łączy w sobie zawód „Mama”: https://www.youtube.com/watch?v=UM5UjJDM2d8

Działania w ramach kampanii prowadzone są na stronie www.mamanamedal.com, w social mediach (Facebook, Youtube), w serwisie parenting.pl oraz w prasie parentingowej. Do akcji przyłączyły się również autorki blogów Bakusiowo, Buuba, Matka jest tylko jedna oraz Mum and the city.

Strategię kampanii opracowała agencja Brandblooming. Za realizację odpowiedzialne są Brandblooming i Whitepaper Agency, za współpracę blogerską Personal PR. Zakup mediów: Whitepaper Agency. 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DariaMa

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »