Moda » Odzież

Kampania marki Solar na sezon jesień-zima 2018/19

Kampania marki Solar na sezon jesień-zima 2018/19
Zobacz więcej zdjęć »
W sezonie jesień-zima 2018/2019 Solar łączy powrót do korzeni marki z nowoczesnym ujęciem i świeżym spojrzeniem na obowiązujące trendy. Sesja wizerunkowa ukazuje to, co w polskiej jesieni najpiękniejsze – klimat i aurę schyłku lata, ale przede wszystkim doskonałą modę.

Najnowsza kampania Solar to ukłon w stronę rodzinnego miasta marki – Poznania. Klimatyczne wnętrza starych, powojennych kamienic stanowiły doskonałe tło dla modelki, Marii Zakrzewskiej i prezentowanych przez nią ubrań z jesiennej kolekcji. Charakterystyczne dla tamtejszego designu okna, wysokie sufity i wąskie korytarze nadały kadrom niepowtarzalnego klimatu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Maria Zakrzewska to młoda modelka, którą docenił amerykański Vogue. Polka chodziła m.in. w pokazach Céline, Valentino, Sacai, Sonia Rykiel. U Gucci otwierała pokaz na sezon wiosna-lato 2017 w Mediolanie. To nie pierwsza współpraca marki Solar z modelką, w poprzednim sezonie jesienno-zimowym pozowała w sesji edytorialowej.

Za obiektywem jesiennej sesji stanął utalentowany polski fotograf – Łukasz Pukowiec, który pracował dla takich światowych magazynów jak Dazed&Confused, T Magazine, brytyjski GQ, Numero i zagranicznych edycji Vogue. Nowa kampania na sezon Jesień/Zima 2018/19 została wyprodukowana przez agencję Warsaw Creatives.

Nadchodzącą kolekcję Solar wyróżniają perfekcyjnie skrojone fasony, miękkie tkaniny, ponadczasowe dzianiny oraz elegancka paleta barw przełamana mocnymi akcentami. Jesień i zima według marki malują się ciemnymi granatami, czernią, a także odważną magentą i odcieniami fioletu, dopełnionymi zielenią, szarościami i srebrem. Solar jak co sezon prezentuje niebanalne, unikatowe i charakterystyczne printy oraz wzory, które stanowią jej znak rozpoznawczy od lat.

Poszukując natchnienia, projektantki marki Solar podążały szlakiem światowych stolic mody. Paryż, Mediolan, Nowy Jork stanowiły inspirację, która pozwoliła na stworzenie różnorodnej, aczkolwiek spójnej kolekcji. W kolekcji obok reinterpretacji klasycznego stroju biznesowego znajdują się także eleganckie sukienki, garnitury formą przywołujące styl sprzed epoki, pudełkowe żakiety, dopasowane spodnie. Nie zabrakło także ekstrawaganckich propozycji, jak sukienki w stylu chińskich qipao. Czerpiąc wenę ze światowych tendencji, projektantki nie zapomniały o dziedzictwie Solar, tworząc kolekcję wpisującą się w filozofię marki.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »