Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
Kampania PATRZ, DOTYKAJ, DBAJ
Zobacz więcej zdjęć » |
Październik - miesiąc walki z rakiem piersi – to czas, w którym warto wzmocnić świadomość i wiedzę o własnym ciele. Z inicjatywy trzech firm, które dbają o zdrowie i piękno polskich biustów: Shock Absorber, Bionorica i Biofarm, w całej Polsce zorganizowany zostanie cykl otwartych warsztatów z zakresu samobadania piersi. Biust jako symbol kobiecości, inspiracja dla świata mody, ale równocześnie ważny element kobiecego ciała, stanie się głównym bohaterem spotkań z ekspertami z różnych dziedzin.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Piękno, kobiecość, siła, duma i zdrowie – to pojęcia, które kojarzą się ze sferą kobiecego biustu. Kampania świadomościowa pod hasłem "Patrz, dotykaj, dbaj" poprzez holistyczne ujęcie tych wątków pokazuje, jak splatają się one w codzienności każdej kobiety. Coś, co jest delikatne i kruche, może być źródłem dumy, siły oraz piękna. Jednocześnie kampania wyraźnie podkreśla, że kobiece piersi to temat, o którym warto mówić pełnym głosem – niekoniecznie związany tylko z intymnością czy seksualnością, ale też obecny w kulturze, ważny i zarazem należący do codzienności.
Kontekstem dla kampanii jest profilaktyka onkologiczna. Akcja proponuje nowe podejście do tematu samobadania i zapobiegania chorobom piersi, jest adresowana do wszystkich kobiet i ma charakter otwarty.Trzonem kampanii jest cykl warsztatów i spotkań z ekspertami, które mają za zadanie w praktycznym wymiarze poszerzyć wiedzę i zmotywować kobiety do samobadania piersi. W roli głównej wystąpi dwóch profesorów: Zbigniew Lew-Starowicz, psychiatra, psychoterapeuta i seksuolog oraz Zbigniew Nowecki z Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. Program wzbogaci udział brafitterek oraz specjalistów z dziedziny mody. Nie zabraknie wątków z zakresu kultury i sztuki. Zapisy na warsztaty z samobadania piersi oraz brafittingu odbywać się będą w butikach oferujących biustonosze Shock Absorber, a informacje o punktach biorących udział w programie dostępne będą na FB akcji. Współpraca specjalistów z Shock Absorber, Bionorica – mecenasa platformy edukacyjnej http://www.leczbolpiersi.pl/ oraz Biofarm zaowocowała stworzeniem projektu "Patrz, dotykaj, dbaj". By wdrożyć program społecznej odpowiedzialności i podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem do akcji zaproszono znane osobistości z różnych dziedzin. W ten sposób Polki dowiedzą się, jak ważny jest codzienny i świadomy kontakt ze swoim ciałem i jak przekłada się on na ochronę zdrowia i podkreślenie urody. Zapraszamy na facebook projektu: https://www.facebook.com/patrzdotykajdbaj oraz na http://www.leczbolpiersi.pl/
Nadesłał:
Centrum Prasowe Lensomai Communication
|
Komentarze (0)