Zdrowie » Ciało
Kampania „Rak. To się leczy!” w Bonarce
W najbliższy weekend Bonarka City Center gościć będzie lekarzy oraz specjalistów informujących, że walkę z nowotworem można wygrać. Akcja będzie elementem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Rak. To się leczy!”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W krakowskim centrum handlowym będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji lekarskich oraz porad specjalistów z zakresu: onkologii, dermatologii i żywienia w chorobie nowotworowej. Lekarze odpowiedzą na każde pytanie, a w razie konieczności skierują na specjalistyczne badania. Poza tym darmowych porad dotyczących finansów w chorobie udzielać będą specjaliści z zakresu ubezpieczeń. Dodatkową atrakcją będzie ring bokserski, na którym będzie można znokautować symbolicznego raka – zgodnie z hasłem i nazwą kampanii „Rak. To się leczy!”. Chętni będą mogli także wziąć udział w zabawach i konkursach edukacyjnych dla rodzin oraz bezpłatnie otrzymać poradnik akcji „Wiedzieć znaczy działać”.
Niewątpliwym atutem akcji jest nietypowe podejście do poważnego tematu. W ten sposób łatwiej o uwagę odbiorcy, a przez to – także i przekazanie bardzo ważnych informacji. Kampanii towarzyszy szeroka promocja w krajowych mediach, co dodatkowo zwiększa jej skuteczność.
Kampania „Rak. To się leczy!” to ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest zachęcenie Polaków do badań oraz obalenie stereotypu, że nowotwór to wyrok. Kampania w przyjazny sposób pokazuje, że leczenie raka może być skuteczne, o ile choroba zostanie wcześnie wykryta.
To kolejna prozdrowotna akcja organizowana w Bonarce. Do tej pory jej klienci mogli już skorzystać z m.in. kompleksowych porad dla seniorów, osteobusa czy też specjalistycznych badań USG dzieci. Za każdym razem proponowane działania były zupełnie darmowe.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (0)