Technologie » AGD - RTV
Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Spotlight
Kampania „Pawełek sam w domu” otrzymała 97 punktów w kategorii Video/Audio: Commercial/Ad/PSA. Kampania Resideo przedstawia rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego domu. Czujnik tlenku węgla, detektor dymu, termostat, kamerę bezpieczeństwa oraz czujnik zalania umieszczono w historii opartej na zaufaniu i idei storytellingu, dzięki której w kreatywny sposób przybliżono produkty Honeywell Home. Marka opowiada historię, która wywoła u widzów pozytywne emocje, dzięki czemu trwale zapadnie im w pamięć. Tytułowy bohater to 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki Honeywell Home unika niebezpieczeństw i może dobrze się bawić, kiedy rodzice spędzają czas poza domem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Ponad 1,5 mln obejrzeń i 55 035 godzin spędzonych na YT na oglądaniu naszego spotu pokazuje, że kampanie marketingowe można realizować w niestandardowy sposób. Produkty Honeywell Home przedstawiliśmy w historii, która wywoła na twarzach odbiorców uśmiech i wzbudzi pozytywne skojarzenie z marką. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że doceniło to również międzynarodowe Jury” – podkreśla Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe globalnej marki Resideo.
Kampanię „Smart Boy” przygotowano dla 17 krajów w tym m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Polska, Szwecja, Włochy i Węgry.
Spot kampanii „Pawełek sam w domu” można obejrzeć na stronie https://homecomfort.resideo.com/sites/polska/pl-PL/Pages/Smartboy.aspx
Konkurs Spotlight Awards organizowany jest przez League of American Communications Professionals (LACP). Co roku do zgłaszanych jest blisko dwa tysiące projektów z całego świata.
Nadesłał:
Marika Owczarek
|
Komentarze (0)