Technologie » Telekomunikacja
Kampanie SMS- szybko i na temat
Kampanie SMS wśród innych form reklamy
Im większy postęp technologiczny, tym więcej form reklamy. Tradycyjne media (prasa, radio, telewizja), nośniki zewnętrzne i ulotki wymagają przygotowania. Zaplanowanie kampanii w telewizji to nawet rok przygotowań. Przygotowanie briefu, wybór agencji, realizacja, zabukowanie czasów emisji w poszczególnych stacjach – to wszystko sprawia, iż tradycyjne formy reklamy nie są wolne od wad, bowiem reklama kocha aktualny kontekst, a ten niemożliwy jest do zaplanowania. Jeżeli oczywistym jest, że w grudniu będzie śnieg, a na jesień ludzie będą się przeziębiać, o tyle na przykład podwyżki cukru nie zaplanujemy jako motywu przewodniego kampanii telewizyjnej. Aktualnie nośne medialnie tematy, jak wspomniane podwyżki cukru, zaplanować można natomiast w kampaniach SMS właśnie.
Które zatem formy reklamy są najlepsze pod względem szybkości przygotowania i zebrania wyników w postaci większej sprzedaży?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- reklama w skrzynkach pocztowych
- kampanie SMS
- reklama w komunikatorach
- działania w SM
- klasyczne kampanie internetowe
Kampanie SMS a zyski
A co z zyskami? Czy kampanie SMS również przodują w tej kategorii? Jak najbardziej. Wyniki badań ankietowych wskazują, że 97% SMS-ów odczytywanych jest już w czasie 4 minut po dostarczeniu do skrzynek. Oznacza to, że zaplanować i zrealizować kampanię SMS możesz w kosmicznie szybki sposób. Użytkownicy SerwerSMS.pl w ankietach deklarują, iż wysyłka powiadomień SMS o promocji, rabacie, wyprzedaży skutkuje nawet 30% wzrostem sprzedaży w czasie kampanii SMS i krótko po niej. Jest to idealne narzędzie do nagłych, intensywnych akcji promocyjnych.
Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl - PLATOFRMY KTÓRA OFERUJE MASOWĄ WYSYŁKĘ sms
Nadesłał:
SerwerSMS.pl
|
Komentarze (0)