Firma » Reklama

Kasztelan wjeżdża konno do Żabki. Nowy spot reklamowy już w TV

Kasztelan wjeżdża konno do Żabki. Nowy spot reklamowy już w TV
Zobacz więcej zdjęć »
Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.

Spot z udziałem Kasztelana na koniu utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem aktorów wcielających się w pracowników jednego ze sklepów sieci. W klientów sieci Żabka wcielali się w nich już m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek, bokser Mike Tyson czy skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


- Naszą komunikację charakteryzuje niekonwencjonalny sposób, w jaki opowiadamy o codzienności. W ten sposób skradliśmy serca odbiorców. Jesteśmy wiarygodni, ponieważ opieramy się na sytuacjach, które wywołują lekki uśmiech, którego wszyscy potrzebujemy, zwłaszcza teraz, kiedy często jest on zakryty maseczką. Opracowany koncept daje elastyczność, możemy więc wspólnie z naszymi dostawcami tworzyć innowacyjne kreacje, zapraszając znane i lubiane osoby publiczne, czy łączyć niestandardowo koncepty reklamowe jak w przypadku współpracy z Carlsberg Polska i kampanią marki Kasztelan „Racz Waść Wpaść" - mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.

- Połączenie humoru sytuacyjnego znanego z kampanii Żabki ze spektakularną postacią Kasztelana na koniu, który i tym razem zaskoczy konsumentów swoją obecnością w mało oczekiwanym miejscu, to przepis na doskonałą kreację i uśmiech widzów. W końcu zakupy na grilla, to kontynuacja naszych biesiadnych tradycji przygotowań do spotkań przy jedzeniu i piwie - mówi Aleksandra Lipko-Kruk,  menedżerka marki Kasztelan.

Reklama „Zaproszenie" pojawiła się w telewizji i na kanale YouTube 28 kwietnia br. Spot towarzyszy przygotowanej przez sieć Żabka we współpracy z Carlsberg Polska promocji, w ramach której piwo Kasztelan Jasne Pełne oraz Niepasteryzowane w butelce 0,5 l dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,20 zł/szt. przy zakupie 3 szt. Promocja obowiązuje do 11 maja br. lub do wyczerpania zapasów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka Krupska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »