Technologie » Internet
Katarzyna Bąkowska: z MediaCom do Result Media
Zobacz więcej zdjęć » |
W Result Media Katarzyna Bąkowska odpowiada za obsługę projektów oraz budowanie relacji z wybranymi klientami agencji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Karierę zawodową rozpoczynała w WebTalk, w którym odpowiadała za planowanie, realizację oraz optymalizację kampanii z zakresu SEM oraz social media. Uczestniczyła w projektach dla m.in. J.W. Construction, Kia Motors Polska, CityFit, Orlen Warsaw Marathon, Saturn, Exim Tours, Kazar, Oshee, ERIF czy Ruukki.
Ostatnio była związana z domem mediowym MediaCom, gdzie brała udział w projektach z obszaru content marketingu, social media, digital, ambient czy influencer marketing. Bąkowska planowała i realizowała kampanie niestandardowe dla klientów z grupy Volkswagen (Audi, Porsche, Volkswagen), GSK (Sensodyne, Aquafresh, Rutinoscorbin, Voltaren,) TEVA (Sudocrem, Flegamina, Vibovit) oraz Jeronimo Martins (Hebe).
Grono naszych klientów stale się powiększa, a oczekiwania obecnie obsługiwanych firm wciąż rosną. Wpływ na to miało m.in. przyznanie nam tytułu Partnera Google Premium ze wszystkimi specjalizacjami. Jestem przekonany, że obecność Kasi w naszym zespole pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój poziomu obsługi klienta oraz zadowolenia nowych zleceniodawców – mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.
Result Media działa na rynku od 2009 r. Zespół agencji to specjaliści z branży marketingu on-line, posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze internetowych kampanii reklamowych. Spółka skupia ludzi, którzy specjalizują się w SEM/SEO, analityce internetowej, planowaniu mediów, afiliacji i kampaniach sprzedażowych. Agencja należy do elitarnego grona firm posiadających tytuł Google Partner Premier ze wszystkimi specjalizacjami. Więcej na www.resultmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)