Firma » Reklama
„Kielecki” na świątecznym stole
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W trakcie kampanii emitowany będzie spot pt. „Smak dzieciństwa" w wersji 15" i 30" sec., który w zeszłym roku bardzo przypadł konsumentom do gustu. Widzowie zobaczą również bilbordy sponsorskie, zapraszające do obejrzenia konkretnych programów. Ponadto, reklamy Majonez Kieleckiego pojawią się także w globlnej sieci komputerowej, w prasie czy na tablicach reklamowych.
Dodatkowo, w tym roku WSP Społem rozszerzyło swoją kampanię także o inne formy promocji, do których zaliczają się m.in.: lokowanie produktu czy współpraca z influencerami. Powyższe aktywności zostaną wsparte również działaniami PR.
Sezonowa kampania rozpocznie już 1 marca br. i będzie trwać cały miesiąc.
Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Produkcja - PAPAYA FILMS Sp. z o.o
Działania PR - Best Brands PR

Freestyle, energia i spotkanie z gwiazdą TikToka! EdzioRap w G City Targówek już wkrótce!
Jak opodatkowanie nowych, niesprzedanych mieszkań wpłynęłoby na ceny
Sprytne patenty na małą łazienkę – praktyczny poradnik
O wartości prostych rzeczy. Krakowski Salon Poezji w Łodzi dodaje otuchy Staffem
Z FABRYKI SCHEIBLERA DO PRZĘDZALNI RAMISCHA. ŚWIĄTECZNE TARGI ŁÓDZKIE SZTUKI PO RAZ PIERWSZY W OFFI
Komentarze (0)