Firma » Reklama

Kinowa premiera kampanii reklamowej Dulux®

Już 20 czerwca 2008 r. startuje nowa odsłona kampanii reklamowej „Dulux® – Wiemy jak łączyć kolory”. Jej premiera odbędzie się w polskich kinach, równolegle z wejściem na ekrany kinowej wersji serialu „Seks w wielkim mieście”.

Po reklamie telewizyjnej pod hasłem „Dulux® - Wiemy, jak łączyć kolory" producent farb Dulux® zdecydował się na dotarcie z nią również do miłośników dużego ekranu.

40 - sekundowe filmy reklamowe pokazywane będą w 19 kinach sieci Multikino w całej Polsce oraz w warszawskim kinie Atlantic. Ich emisja będzie się odbywać bezpośrednio przed seansami filmu „Seks w wielkim mieście". Dodatkowym elementem promocji marki Dulux® w kinach będą specjalne stand'y, ustawione przy kasach kinowych.

Bohaterzy reklamy to: Niewinny RóżTM, Śliwka WęgierkaTM, MagnoliaTM, Oliwkowy SzykTM, Mglisty PoranekTM i Kwitnący LotosTM, symbolizujący wybrane kolory z palety farb Dulux®. Opowiedziana przy ich udziale krótka historia pokazuje, że dobieranie kolorów może być ekscytujące i zabawne. Zadaniem spotu jest podkreślenie, że marka Dulux® nie tylko oferuje farby w bardzo szerokiej gamie kolorów, ale także doradza jak atrakcyjnie łączyć je ze sobą. Film ma inspirować konsumentów do odważnego tworzenia zestawień kolorystycznych podczas projektowania domowych wnętrz.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »