Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka

Klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ” – kontynuacja współpracy z PSB - Zespołem Szkół w Bytomiu

Klasy patronackie „DOBRY MONTAŻ” – kontynuacja współpracy z PSB - Zespołem Szkół w Bytomiu
Zobacz więcej zdjęć »
Zainicjowana w ubiegłym roku, w ramach kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, współpraca Związku POiD z Państwowymi Szkołami Budownictwa – Zespołem Szkół im. Powstańców Śląskich w Bytomiu przyniosła pozytywne rezultaty. Kooperacja jest kontynuowana także w bieżącej odsłonie „DOBREGO MONTAŻU”.

Objęcie patronatem „DOBRY MONTAŻ” wybranych klas w szkołach budowlanych w całej Polsce jest jednym z działań, które Związek POiD realizuje wraz z Partnerami kampanii. Dzięki współpracy ze szkołą w Bytomiu, w roku szkolnym 2016/2017 jej uczniowie uczestniczyli m.in. w prowadzonych przez ekspertów szkoleniach z zakresu montażu, wykorzystywanych w nim nowoczesnych technologii czy też doboru odzieży roboczej. Mieli również okazję do zwiedzenia zakładów produkcyjnych firm i wzięli udział w MONTERIADZIE 2017, która odbyła się podczas targów BUDMA w Poznaniu. To tylko przykłady wielu wspólnie zrealizowanych działań.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Kooperacja w ramach klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” jest kontynuowana w ramach bieżącej odsłony kampanii, w roku szkolnym 2017/2018. Poprzednio, oprócz placówki w Bytomiu, klasy patronackie funkcjonowały też w Zespole Szkół Zawodowych nr 5 im. Gen. Ignacego Prądzyńskiego w Białymstoku oraz w Zespole Szkół Budowlanych im. Rogera Sławskiego w Poznaniu. W tym roku do projektu dołączyły także dwie nowe placówki: Państwowe Szkoły Budownictwa im. prof. Mariana Osińskiego w Gdańsku oraz Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. Podobnie, jak w roku ubiegłym, współpraca obejmuje szeroki zakres działań, wśród których są m.in. szkolenia, wizyty dydaktyczne czy też wyposażenie szkolnych pracowni.

Kampania „DOBRY MONTAŻ” i utworzone w jej ramach klasy patronackie są ważnym elementem działań Związku POiD na rzecz powołania zawodu montera stolarki budowlanej. Stworzenie tej profesji jest już przesądzone, a przy udziale Związku POiD opracowane zostały podstawy programowe kształcenia zawodowego w tym kierunku.

Partnerami kampanii „DOBRY MONTAŻ” są wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, FAKRO, GERDA, Hörmann, Klimas Wkręt-met, Oknaaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal i VETREX.

Zachęcamy do odwiedzenia FanPage’u „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u i śledzenia działań akcji! 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedPen

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »