Firma » Finanse
Klienci doceniają reputację EFL
Zobacz więcej zdjęć » |
W 14. edycji badania Premium Brand zostały wyróżnione osoby, marki, firmy i miasta, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– EFL już po raz szósty znalazł się w gronie laureatów Premium Brand. To cieszy tym bardziej, że o werdykcie decydują nasi klienci, przede wszystkim przedstawiciele małych i średnich firm. Sądzę, że oni docenili fakt, że Firmę Wysokiej Reputacji budujemy konsekwentnie od momentu powstania. Że od ponad 28 lat pracujemy nad poprawą jakości obsługi klienta, wprowadzamy nowe rozwiązania dostosowane do zmieniającego się otoczenia biznesowego, proponujemy innowacyjne produkty. W efekcie, na swojego partnera w biznesie, wybrało nas ponad 320 tys. klientów. Dziękujemy i liczymy na dalszą współpracę – mówi Radosław Woźniak, wiceprezes EFL S.A.
EFL jest jedną z pierwszych i największych firm leasingowych w Polsce. W 2018 roku spółka leasingiem i pożyczką sfinansowała aktywa o łącznej rekordowej wartości 6,2 mld zł, co oznacza blisko 13 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Kolejny rok z rzędu EFL jest numerem jeden w finansowaniu maszyn budowlanych. Ponadto, swoją ofertą odpowiada na aktualne potrzeby przedsiębiorców związane z elektromobilnością i w związku z tym jest liderem leasingu samochodów Tesli na polskim rynku.
Wyniki tegorocznego badania zaprezentowano podczas uroczystej gali 13 czerwca br. w centrum biznesowym Mała Warszawa. Prestiżowy tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 otrzymała Martyna Wojciechowska, dziennikarka, podróżniczka i pisarka. Wyróżniono również Wrocław – laureata Miasta Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019.
Badanie reputacji Premium Brand jest realizowane nieprzerwanie od 2006 roku przez Fundację na rzecz reputacji marki "Premium Brand". Analizie poddanych jest 5 obszarów, które w największym stopniu decydują o reputacji. Są to: zaufanie do marki, referencje, czyli skłonność polecania marki innym, atmosfera medialna wokół marki, społeczne zaangażowanie / CSR oraz postrzeganie marki lub firmy jako pracodawcy. Za opracowanie wyników i przygotowanie raportów odpowiedzialny jest Dom Badawczy Maison. Badanie zostało przeprowadzone na ogólnopolskiej próbie konsumentów liczącej blisko 10 tys. osób, dobranej z panelu Ariadna metodą CAWI. W badaniu poddano analizie reputację ponad 250 marek i firm w 25 kategoriach produktów i usług.
Tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand jest przyznawany wyłącznie wtedy, gdy wskaźnik reputacji wynosi minimum 60 punktów.
Nadesłał:
maja.lidke@efl.com.pl
|
Komentarze (0)