Firma » Biznes

Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?

Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, zajmującej się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.

„…Dzisiaj „call center”, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stało się interdyscyplinarne. W swoim działaniu łączy i to wielokierunkowo, bardzo wiele obszarów wiedzy i biznesu. To czym się zajmujemy odpowiada za obsługę komunikacji firmy, czy też marki, z jej klientami. (…) proces nie kończy się na drzwiach call center. (…) jesteśmy częścią szeroko pojętego „marketingu” – mówi Maciej Buś.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W jego opinii termin call center jest pojęciem zdecydowanie zawężającym w stosunku do tego co rzeczywiście ma miejsce na rynku i czym na co dzień zajmuje się powołana przez niego Fundacja Forum Call Center. „…Bliżej nam do pojęcia „obsługa klienta” czy wręcz „klient” jako punkt odniesienia i cel działań biznesowych przedsiębiorstw…”

W biuletynie poruszamy także temat outsourcingu, wskazujemy na możliwości i ograniczenia, z którymi spotyka się na co dzień branża Customer Experience.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/   

 

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

Fundacja Forum Call Center zajmuje się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce. Beneficjentami działań fundacji jest szeroko pojęty rynek call / contactcenter, który tworzą z jednej strony podmioty gospodarcze, struktury organizacyjne, organizacje pozarządowe i niezależni specjaliści budujące i realizujące procesy komunikacji z klientami, z drugiej strony konsumenci - podmiot tych procesów.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl


Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl 

 

www.ccms.com.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »