Społeczeństwo » Społeczeństwo

Kobiecy Assistance – jak Panie korzystają z usług pomocowych

Usługi assistance stają się coraz bardziej powszechne. Posiada je też coraz więcej kobiet i to już nie tylko w formie assistance samochodowego.

Polki doceniają również zalety pomocy firmy assistance w sytuacji awarii w domu, konieczności wezwania lekarza, czy wsparcia w przypadku problemów podczas podróży zagranicznej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Z IX Ogólnopolskiego Badania Assistance wynika, że coraz więcej Polek posiada i korzysta z assistance. W tegorocznym badaniu 38% Pań potwierdza posiadanie takiego ubezpieczenia. Jeszcze dziesięć lat temu tylko 22% kobiet posiadało usługi assistance. Jak zatem z pomocy korzystają Panie?

 

Kobiety najczęściej posiadają assistance samochodowy (89%), na drugim miejscu znajduje się assistance domowy (25%), a w dalszej kolejności assistance medyczny (16%) i podróżny (11%). Najbardziej przydatną usługą dla Pań, poza najpopularniejszym holowaniem (85%), jest pomoc medyczna (56%), pomoc w podróży (52%) i pomoc w domu (21%).

Wyniki badania pokazują także, że posiadanie usług assistance idzie w parze z ich wykorzystaniem. Taki sam procent Pań, które mają assistance, deklaruje, że korzysta z pomocy w praktyce. 14% kobiet korzysta z nich co najmniej raz w roku. Co ważne, aż 96% jest zadowolona z uzyskanego wsparcia.

 

Pomocna dłoń partnera

 

Panie, spytane z czyjej pomocy korzystają, w razie nagłej awarii auta deklarują, że ponad połowa z nich (52%) dzwoni do swojego małżonka lub partnera. W takiej sytuacji, z usług firm assistance korzysta co czwarta kobieta. 18% Pań udaje się do serwisu samochodowego lub zakładu naprawczego. Z kolei 9% korzystają z pomocy znajomych. Bezpośrednio do pomocy drogowej dzwoni zaledwie 5% ankietowanych Pań, a tylko 1% korzysta ze wsparcia sąsiedzkiego*. W kontekście awarii w domu Panie równie mocno liczą na wsparcie małżonka lub partnera (51%). Z pomocy firmy assistance i specjalisty ds. napraw korzysta 40% Polek.

 

* Respondenci mogli zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź 

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Europ Assistance Polska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »