Zdrowie » Uroda

Kobiety zaskoczone jakością kosmetyków Avon

Kobiety zaskoczone jakością kosmetyków Avon
Zobacz więcej zdjęć »
„Szok! Ale jakość!’’– tak kobiety zaproszone do udziału w testach w ciemno oceniały kosmetyki Avon. Bazując na jakości testowanych produktów, każda z nich była przekonana, że sprawdza kosmetyki droższych, renomowanych marek. Wszystkie były zaskoczone, gdy dowiedziały się, że to Avon!

Avon zaprosił do testowania w ciemno 10 Polek, które nigdy wcześniej nie używały produktów tej marki. Podczas badania miały okazję poznać trzy kultowe produkty Avon: szminkę Ultramatową, serum do twarzy Anew z Protinolem oraz perfumy Attraction Dla Niej. Na koniec uczestniczki testów musiały dopasować produkty do półki cenowej. Każda z nich była przekonana, że testuje kosmetyki droższych marek!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ultramatowa szminka dzięki zawartości olejku z awokado gwarantuje długotrwałe nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. Uczestniczki testów doceniły ją za intensywność koloru, miękkość oraz łatwość aplikacji. Kierując się jego jakością, wyceniły go na dużo droższy niż jest w rzeczywistości.

Perfumy Attraction dla Niej kobiety odebrały jako przyjemne, otulające i delikatne. W tym wyjątkowo trwałym zapachu znajdziemy nuty jeżyn, orchidei, piżma oraz ambry. W ocenie uczestniczek był to produkt zdecydowanie z wyższej półki i został wyceniony na 250 zł, a nawet 400 zł!

Trzecim testowanym kosmetykiem było serum do twarzy z linii Anew. Jego formuła zawiera opatentowany Protinol™, który stymuluje dwa typy kolagenu odpowiedzialne za utrzymanie młodzieńczego wyglądu skóry. Uczestniczki testów doceniły serum za przyjemny zapach, szybko wchłaniającą się konsystencję oraz aksamitność, jaką pozostawia na skórze. Zdecydowanie opisały ten produkt jako ten „z wyższej półki”.

Testy w ciemno potwierdziły, że kosmetyki Avon zaskakują wyjątkową jakością, którą doceniają Polki. W badaniu wzięła udział także influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle), która będzie także wspierać kampanię #szokalejakosc na swoich social mediach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AniaGOW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »