Rozrywka » Rozrywka
#KochajJedzenie! – 16 października startuje jubileuszowy Restaurant Week
Zobacz więcej zdjęć » |
5 lat Restaurant Week – czas podsumowań
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym roku Restaurant Week świętuje swoje pięciolecie. Pierwsza, warszawska edycja odbyła się w 2014 roku. Od tego czasu Festiwal stał się największym i najpopularniejszym wydarzeniem kulinarnym w Polsce, a także jednym z dwóch największych na świecie. Restaurant Week zgromadził dotąd 700 000 Gości, zaserwowano blisko 2 000 000 dań!
Na Gości czeka popisowe menu niemalże czterystu restauracji, oferujących ulubione przez Polaków smaki – włoskie, azjatyckie, meksykańskie, greckie czy rodzime polskie, w tym specjały regionalne. Trzydaniowe doświadczenie może być w wersji mięsnej, bezmięsnej, wegetariańskiej czy wegańskiej, do menu zostanie podany festiwalowy koktajl aperitivo Martini Fiero & Tonic, który pobudzi apetyt oraz zmysły stając się idealnym dopełnieniem dla serwowanych dań.
Jak przy każdej edycji, również i tym razem, festiwalowi Goście mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody, ufundowane przez Partnerów wydarzenia: dzięki marce Grundig kolację w Osteria Francescana 3***, której właścicielem i szefem kuchni jest Massimo Bottura, jedna z najsłynniejszych postaci światowej gastronomii oraz pobyt w jego willi Casa Maria Luigia,
dzięki PLL LOT Goście wybiorą się w podróż do Delhi, a Restaurant Week zaprosi ich na kolację w stolicy Indii.
#KochajJedzenie
Jesiennej edycji Restaurant Week będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania społeczna #KochajJedzenie. Jest to kontynuacja i zarazem kolejna odsłona zapoczątkowanej wiosną kampanii #SzanujJedzenie, która odbiła się szerokim echem i dotarła do milionów odbiorców. Akcja promuje dojrzałą miłość do jedzenia, opartą nie tylko na przyjemności, ale też na szacunku i codziennej dbałości o wpływ zwyczajów żywieniowych na środowisko. Dzięki inteligentnemu systemowi wcześniejszych rezerwacji i wyboru menu, podczas Restaurant Week nie marnujemy żywności.
Miejsca można już rezerwować za pośrednictwem strony www.restaurantweek.pl. Tej jesieni organizatorzy spodziewają się 100 000 Gości, dla przypomnienia ostatnia, wiosenna edycja – jak dotąd rekordowa – zakończyła się z wynikiem 93 tysięcy uczestników.
Razem przy stole
Zwyczaj celebracji wspólnych chwil przy dobrym jedzeniu i koktajlach to idealna okazja do wspólnego próbowania różnych połączeń kulinarnych. Podczas zbliżającej się edycji Restaurant Week, do każdego serwowanego posiłku goście otrzymają koktajl Martini Fiero & Tonic, na bazie najnowszego wermutu Martini Fiero. Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomarańczy, został stworzony z myślą o aperitivo, czyli o spędzaniu czasu razem przy przekąskach i rozmowach. Koktajl Martini Fiero & Tonic to połączenie nut pomarańczy i mandarynki z delikatną goryczą piołunu oraz z bąbelkami toniku. Orzeźwiająca kompozycja smaków będzie idealnie komponować się z daniami serwowanymi podczas Restaurant Week, zaostrzający apetyt festiwalowiczów!
***
Sponsor wydarzenia: Martini
Woda Festiwalowa: Kropla Delice
Partner Kulinarny: Grundig
Partner Koktajlowy: Kinley
Partner logistyczny: DPD
Partner lotniczy: LOT
***
Więcej informacji udzieli:
Paulina Dufek
PR Manager Festiwalu Restaurant Week
paulina@restaurantweek.pl
Nadesłał:
BIG-PICTURE
|
Komentarze (0)