Społeczeństwo » Społeczeństwo
Kolej na zakupy, czyli Avenida dla podróżnych
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Avenida będąca w bezpośrednim sąsiedztwie z dworcem kolejowym w Poznaniu robi krok w kierunku osób podróżujących pociągami. W wyniku nawiązania współpracy z Poznańską Koleją Metropolitalną i Kolejami Wielkopolskimi klienci poznańskiego Centrum, którzy 
 w dniach od 26 lutego do 2 marca zrobią zakupy w Avenidzie na kwotę min. 100 zł – otrzymają voucher na bilety PKMki o łącznej wartości 100 zł.  
Nasze Centrum sąsiaduje z Dworcem Głównym w Poznaniu, a podróżni, którzy korzystają
 z komunikacji kolejowej są również klientami Avenidy. Współpraca z Poznańską Koleją Metropolitalną jest zatem naturalnym działaniem, z którego skorzystają nasi wspólni klienci. Mamy nadzieję, że akcja zostanie doceniona przez podróżnych i będzie kontynuowana w przyszłości – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.  
Aby otrzymać voucher na bilet Kolei Wielkopolskich wystarczy, w dniach trwania akcji, czyli od 26.02 do 2.03 zrobić zakupy w Avenidzie za min 100 zł i w godz. 14:00-19:00 zgłosić się z dowodem zakupu (max. dwa paragony) do Punktu Obsługi Akcji Promocyjnej znajdującego się przy fontannie na I piętrze. Dzienna liczba voucherów jest ograniczona.
Poznańska Kolej Metropolitalna to system regularnych kolejowych połączeń regionalnych aglomeracji poznańskiej.
Akcja „Kolej na zakupy” odbywa się w dniach od 26 lutego do 2 marca 
 w Avenidzie Poznań.       
    	
| Nadesłał:
            PRinspiration | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)