Moda » Odzież
Kolejna marka modowa w ETC Swarzędz
Zobacz więcej zdjęć » |
Greenpoint dedykuje swoje produkty kobietom ceniącym komfort i wysoką jakość. Dewizą projektantów marki podczas tworzenia ubrań i akcesoriów są trzy hasła: kobiecość, komfort i elegancja. I tylko takie propozycje znajdują się w ich kolekcjach. W ofercie firmy dostępne są stroje na co dzień, do biura, jak i na bardziej oficjalne wydarzenia. Bez względu jednak na okazję, klientki mogą mieć pewność, że modele, które zakupią będą modne i bardzo wygodne w noszeniu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W salonie, który otworzy się w przyszłym roku w ETC Swarzędz, będzie można znaleźć kolekcje podzielone na kilka linii: biurową, codzienną i romantyczną. Dzięki takiej kategoryzacji każdy znajdzie w sklepie coś dla siebie. Marka tworzy ubrania z dbałością o najdrobniejszy szczegół i zgodnie z najnowszymi trendami. Dzięki temu zakupy w Greenpoint zawsze będą udane i na czasie. Z oferty salonu klienci ETC będą mogli korzystać od kwietnia 2020 roku. Greenpoint zlokalizowany będzie w pasażu głównym centrum handlowego pomiędzy sklepami Quiosque i CCC.
ETC Swarzędz zostało otwarte po przebudowie i modernizacji na początku października 2017 roku. Dysponuje 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni, na której działa 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Home&You, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Monnari, Top Secret, Diverse, 4F, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, Tatuum, Big Star, Sinsay, Quiosque, YES, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych.
Nadesłał:
beyondpr
|
Komentarze (0)