Gospodarka » Opakowania
Kolejne innowacje i rozwój platformy e-commerce – Mazop Group planuje dalszą ekspansję
Spółka planuje także dalszą ekspansję na kolejne rynki zagraniczne, a w maju, dzięki emisji udziałów przez Dom Maklerski INC, pozyskała od inwestorów 2,2 mln zł.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Grupa Mazop projektuje i dostarcza innowacyjne rozwiązania w zakresie zabezpieczania przesyłek, głównie dla przedsiębiorstw realizujących sprzedaż w kanale e-commerce. Firma posiada własny zespół projektowy oraz park maszynowy, dzięki czemu realizuje nowatorskie projekty, dopasowane do potrzeb różnych partnerów. W 2018 r. spółka uruchomiła własną platformę e-commerce do dystrybucji opakowań – BoxMarket.eu, poprzez którą oferuje produkty do odbiorców detalicznych. Obecnie platforma odpowiada za około 10 proc. przychodów spółki, jednak jej sprzedaż rośnie w trzycyfrowym tempie. Zamówienia można składać z każdego kraju Unii Europejskiej, a od roku rozwijana jest sprzedaż online na rynku czeskim i niemieckim. Firma rozpoczęła też promocję na Holandię oraz Francję, a produkty są również dostępne na międzynarodowych platformach sprzedażowych: eBay, Amazon i Allegro.
– Zarówno w projektowaniu, produkcji, jak i realizacji zamówień stawiamy na innowacyjność, mając przy tym na uwadze troskę o środowisko, wykorzystując do produkcji naszych opakowań materiały z recyklingu. Bliskie jest nam indywidualne podejście do każdego klienta – nasze produkty są dopasowane do potrzeb zamawiającego i cieszą się uznaniem już na 13 rynkach. Nie zwalniamy jednak tempa i planujemy rozszerzenie działalności naszej platformy sprzedażowej online w Holandii i Francji – trwają już nawet kampanie reklamowe. Wierzymy, że wdrażanie innowacji w obszarze produkcji, w połączeniu z rozwojem BoxMarket pozwoli na dalszy wzrost spółki – komentuje Krzysztof Rusin, prezes Mazop Group.
W maju Mazop Group pozyskało od inwestorów 2,2 mln zł. Emisję udziałów przeprowadził Dom Maklerski INC. Pieniądze pozyskane z emisji przeznaczono na rozwój automatyzacji i rozbudowę mocy produkcyjnych w tym na zakup nowego automatu sztancującego, co umożliwi wzrost efektywności produkcji oraz zakup wysokowydajnej składarko-sklejarki. Inwestycje w innowacje produktowe i procesowe to element strategii rozwoju spółki i ekspansji na rynki zagraniczne.
– Intensywnie się rozwijamy, zarówno od strony e-commerce, jak i produkcyjnej. Pod koniec lipca tego roku rozpoczniemy drukowanie za pomocą zakupionej drukarki cyfrowej. To bez wątpienia krok milowy w rozwoju naszej działalności. Będziemy mieć możliwość oferowania kolorowego nadruku na opakowaniach w małych i dużych seriach oraz częstą zmianę nadruku. Pozwoli to klientom lepiej wykorzystywać komunikację z klientem przy pomocy opakowań – podkreśla Krzysztof Rusin, prezes Mazop Group.
Rok do roku Mazop Group notuje ponad pięćdziesięcioprocentowy wzrost zysków. W 2020 r. firma osiągnęła 25 mln zł przychodów oraz 1 mln zł zysku netto, tymczasem tylko w pierwszej połowie bieżącego roku, przychód wyniósł ponad 16 mln zł. Do końca roku, spółka przewiduje miesięczną sprzedaż na poziomie 3,2 mln zł netto. Mazop Group zamierza zadebiutować na NewConnect w 2022 r.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|
Komentarze (0)