Gospodarka » Żywność
Kolejne otwarcie supermarketu Mila odbyło się 20 października w Bydgoszczy!
Ta liczba aktywnie wzrasta, a kolejny sklep w nowym formacie wraz ze zmodernizowanym stoiskiem piekarniczo-cukierniczym sieć Mila otworzyła w Bydgoszczy 20 października.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Supermarkety Mila konsekwentnie realizują przyjętą strategię, opierającą się na kluczowych kategoriach świeżych oraz dopasowują ją do zmieniających się potrzeb i zwyczajów zakupowych klientów. Sieć aktywnie rozwija ladę wędliniarską, gdzie została wprowadzona oferta produktów o dużej zawartości mięsa i wysokiej jakości, naturalnie wędzonych, opartych o staropolskie receptury - „Smak Tradycji”, jak również w ostatnim czasie sieć wprowadziła w wybranych sklepach nową formułę sprzedaży wędlin w postaci „Wędlin na ciepło”, dostarczanych prosto z wędzarni. To produkty o dużej zawartości mięsa i białka bez sztucznych aromatów i barwników, które w dniu produkcji trafiają jeszcze ciepłe bezpośrednio do sklepów.
Sieć supermarketów Mila wprowadziła nowoczesną i unikalną technologię wypiekania świeżego pieczywa, która została wdrożona w większości sklepów – już w ponad 140 supermarketach sieci, czym sieć zdecydowanie wyróżnia się na tle rynku. Ta liczba nieustannie i bardzo dynamicznie rośnie. Ciepłe pieczywo prosto z pieca, wypiekane jest w sklepie na bieżąco ze świeżego, a nie z mrożonego ciasta. W odróżnieniu od pieczywa wypiekanego z mrożonego ciasta, pieczywo w Mila jest pełnowartościowe i bardziej zdrowe. Zanim trafi do rąk klienta dojrzewa kilkadziesiąt godzin w specjalnych warunkach, poddawane jest naturalnym procesom fermentacji jak to było dawniej, co sprawia, że jest nie tylko zdrowe, ale przede wszystkim smaczne. Dodatkowo pieczywo dłużej zachowuje świeżość oraz smak.
Świeżego, ciepłego i chrupiącego pieczywa będą mogli kosztować klienci sklepu Mila przy ulicy Nakielskiej 213 w Bydgoszczy, gdyż 20 października sieć otworzyła kolejny sklep w nowym formacie. W zmodernizowanej placówce oprócz zmiany stoiska piekarniczo-cukierniczego, gdzie klienci będą mogli kupić świeże pieczywo, ujrzą odnowioną ladę mięsno-wędliniarską, stoiska kasowe oraz samoobsługowe stoisko alkoholowe. Z okazji ponownego otwarcia odmienionego sklepu, zostały przygotowane specjalne działania marketingowe tj.: kampania automobilowa, liczne degustacje przygotowywane z produktów, będących w ofercie asortymentowej sieci. Klienci będą mogli przekonać się o wyjątkowej świeżości i wyśmienitym smaku m.in. świeżego pieczywa, warzyw oraz wędlin. W tym dniu, najmłodsi klienci mogli wziąć udział w warsztatach specjalnie przygotowanych dla nich. Ponadto ugościliśmy wszystkich klientów ciepłym poczęstunkiem, który z pewnością ucieszył nie tylko najmłodszych klientów Mila.
Nadesłał:
allegrok.s@wp.pl
|
Komentarze (0)