Firma » Biznes

Kolejne trzy firmy podpisały z Solemis Group umowy

Kolejne trzy firmy podpisały z Solemis Group umowy
Zobacz więcej zdjęć »
Samindruk, Kopalnia Ogorzelec i Spomasz Krasnystaw kolejne firmy migrują na System ERP Microsoft Dynamics NAV w ramach programu Microsoft Dynamics MOVE

Kolejne trzy firmy podpisały z Solemis Group umowy na migrację z używanego dotychczas systemu ERP Dynamics GP na  system Dynamics NAV.  Migracja systemu dokonana zostanie w ramach programu Microsoft Dynamics MOVE, co gwarantuje użytkownikom 100% oszczędności kosztów licencji nowego systemu i specjalne ceny usług wdrożeniowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Firmami, które zdecydowały się na zmianę systemu ERP są: Samindruk (www.samindruk.pl ), producent papieru i formularzy do drukarek oraz wszelkiego rodzaju druków, Dolnośląska Kopalnia Kamienia Ogorzelec (www.kopalniaogorzelec.pl ) i Spomasz Krasnystaw (www.spomasz.com.pl), specjalizujący się w wyrobach i obróbce stali kwasoodpornej m.in. dla przemysłu spożywczego. Migracji systemów dokonają specjaliści z Solemis Group SA, lidera programu Microsoft Dynamics MOVE i wieloletniego partner Microsoft i eksperta w dziedzinie zarządzania procesami i efektywnością przedsiębiorstw.  

Wszystkie trzy firmy z powodzeniem wykorzystywały  system klasy ERP - Microsoft Dynamics GP. Impulsem do podjęcia decyzji o migracji - na nowoczesny i łatwiejszy do dostosowania do rosnących potrzeb, system Microsoft Dynamics NAV – było ogłoszenie warunków programu Microsoft Dynamics MOVE.

Wszystkie firmy korzystać będą po migracji z tej samej wersji systemu - Microsoft Dynamics NAV. Wykorzystywane będą moduły: finanse i księgowość, środki trwałe, sprzedaż i logistyka, zakupy i magazyn oczywiście z możliwością późniejszej implementacji wszystkich pozostałych modułów dostępnych w systemie. Samindruk ma licencje dla 27 jednoczesnych użytkowników, Spomasz dla 7, a Kopalnia Ogorzelec dla 6. 

Firma Solemis dysponuje zestawem narzędzi i środków przygotowanych specjalnie na potrzeby Projektu Move, co daje wymierne korzyści Klientom i pozawala skrócić proces migracji.

Ważnym benfitem  jest migracja otwartych transakcji, co oznacza, że firmy decydujące się na udział w projekcie, mogą wymienić system w dowolnym momencie, nie czekając na koniec roku finansowego.

 

Geneza projektu Microsoft Dynamics MOVE

Firma Microsoft, producent systemu Dynamics GP, już kilka lat temu zdecydowała o zakończeniu rozwoju i wsparcia dla polskiej wersji Microsoft Dynamics GP z początkiem 2011 roku. System Microsoft Dynamics GP nie jest już oferowany w Polsce od 2006 r. Dla zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłości działania biznesu Klientów obecnie korzystających z systemu Dynamics GP, Microsoft przygotował specjalną ofertę migracyjną – projekt Microsoft Dynamics MOVE. Gwarantuje on dalszy rozwój i wsparcie ze strony producenta oraz partnerów. Obecni Klienci Dynamics GP mają możliwość migracji z Dynamics GP do systemu Dynamics NAV (dawniej Navision) lub Dynamics AX (dawniej Axapta), na wyjątkowo korzystnych warunkach i w dowolnie wybranym przez siebie momencie.

W ramach projektu MOVE, Klienci korzystają z programu dofinansowania migracji oraz darmowej wymiany licencji, oferowanych przez Microsoft. Zadanie realizacji migracji obecnych użytkowników Dynamics GP na systemy Dynamics NAV lub Dynamics AX w ramach programu MOVE, firma Microsoft powierzyła zespołowi firm partnerskich, którzy prowadząc projekt u Klienta, oferują m.in. opiekę powdrożeniową i opcje rozwoju systemu po migracji.

Liderem projektu MOVE została gdyńska firma Solemis Group, wieloletni partner Microsoft i ekspert w dziedzinie zarządzania procesami i efektywnością przedsiębiorstw. Solemis dostarcza Klientom wiedzę, narzędzia i środki niezbędne do przeprowadzenia migracji. Wieloletnie doświadczenie Partnerów projektu MOVE na rynku IT i wiedza zdobyta przy ponad 200 wdrożeniach Dynamics GP w Polsce, gwarantuje najwyższą jakość usługi migracyjnej.

 „Projekt migracji użytkowników systemu Dynamics GP to trudne przedsięwzięcie, w którym kluczem do powodzenia są kompetentni partnerzy dysponujący dużą wiedzą i doświadczeniem, Microsoft proponował klientom atrakcyjne warunki migracji licencji jednak dopiero w ramach projektu Dynamics MOVE Klienci otrzymali jeszcze większą wartość. Firma Solemis Group została liderem projektu i dziś, dzięki doświadczeniu i wiedzy zrealizowała kilka udanych migracji z Dynamics GP do Dynamics NAV.” – mówi Mariusz Wołodźko dyrektor działu rozwiązań biznesowych Microsoft Dynamics, w polskim oddziale firmy Microsoft.

 

Grupa Kapitałowa Solemis Group SA www.solemis.com 

Solemis Group S.A. jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku.

Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach  ERP/CRM. Aktualnie w ofercie firmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jest aplikacją  finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskie oprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie.

Od 2005 roku Solemis Group S.A. jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcą polskich wersji tych systemów.

SOLEMIS Group jest również aktywnym popularyzatorem wiedzy na temat controllingu i budżetowania, współpracującym z wybitnymi ekspertami renomowanych szkół controllingu: Nord Controllingi ODiTK.

Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP – Microsoft Dynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu Microsoft Dynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.

 

Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów”
Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokie wymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków.

W skład grupy kapitałowej wchodzą trzy spółki: spółka dominująca Solemis Group S.A., wydzielona w 2006 roku spółka BossPlus sp. z o.o. będąca producentem oraz dystrybutorem systemów klasy ERP, oraz Solvena Management Systems sp. z o.o. zajmująca się wdrożeniami zaawanswanych aplikacji biznesowych.

 

 Obsługa Prasowa i PR:

INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 Warszawa

Zbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Indalo PR
http://www.indalo.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »