Firma » Reklama
Kolejny program motywacyjny Advertivy i raport analityczny rynku b2b.
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Agencja reklamowa Advertiva stworzyła kolejny program motywacyjny tym razem dla Fondital S.p.A., jednego z największych producentów elementów instalacji grzewczych.
Program lojalnościowy b2b adresowany jest do firm i niezależnych instalatorów grzejników, kotłów i instalacji grzewczych. Jego celem jest zwiększenie sprzedaży i pogłębienie wzajemnie korzystnych relacji z partnerami biznesowymi oraz pozyskanie nowych sprzedawców wśród instalatorów.
Stworzenie programu motywacyjnego poprzedziła analiza rynku i potrzeb klientów czego efektem jest zindywidualizowana forma programu wspierana przez serwis internetowy i autorskie oprogramowanie do zarządzania programami lojalnościowymi - Advertiva Loyalty Solutions.
Pokłosiem wieloletniej działalności analitycznej Advertivy w temacie lojalności klientów i programów lojalnościowych jest raport „Trendy na rynku programów lojalnościowych B2B - 2013"
Jedno z interesujących spostrzeżeń zawartych w raporcie dotyczy dominacji nagród rzeczowych (85%) w stosunku do nagród pieniężnych w programach lojalnościowych prowadzonych w Polsce.
Najpopularniejszą nagrodą rzeczową okazały się bony paliwowe. Więcej na ten temat w raporcie "programy lojalnościowe B2B - 2013".

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)