Firma » Biznes

Kolejny projekt Call Center Poland dla Polskiej Grupy Dealerów

Kolejny projekt Call Center Poland dla Polskiej Grupy Dealerów
Zobacz więcej zdjęć »
Call Center Poland zrealizowała kolejny projekt dla największej polskiej grupy dealerskiej PGD. Przedmiotem współpracy były badania telefoniczne dotyczące procesu zakupowego oraz poziomu zadowolenia klientów odwiedzających salony Polskiej Grupy Dealerów.
Doświadczenie Call Center Poland w realizacji projektów badawczych zaowocowało przygotowaniem dla klienta ankiety, dzięki której respondenci bardzo chętnie dzielili się swoimi opiniami i uwagami związanymi w zakupem auta. PDG pozyskała cenne dane związane z preferencjami i oczekiwaniami klientow. Istotnym elementem były informacje marketingowe dot. świadomości marki PGD.

Call Center Poland współpracuje z PGD od 2001 roku. Wprowadzony przez grupę kodeks etyczny i wartości, jakimi się kieruje znajduje swoje odzwierciedlenie w działaniach na rzecz klientów. Call Center Poland – poprzez akcje do różnych grup docelowych wspiera PGD w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Działania  konsultantów obejmują zarówno generowanie leadow sprzedażowych (zapraszanie do salonów osób zainteresowanych wymianą samochodu), jak i zbieranie opinii i uwag, które  stanowią podstawę nieustannych usprawnień obsługi. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dzięki pro klienckim zachowaniom Grupa PGD to pierwsza i największa polska grupa dealerska; jest niekwestionowanym liderem TOP 50 polskich dealerów i najwyżej sklasyfikowanym polskim dealerem na europejskiej liście AutBiz.

 

***

Od 1997 roku spółka Call Center Poland świadczy pełen zakres usług call / contact center w modelu outsourcingu. Dostarcza skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, utrzymania kontaktu z klientem i jego obsługi oraz badania CATI. Zmniejsza koszty pozyskania i obsługi klientow, doradza w tworzeniu strategii sprzedażowych i ich realizacji przez telefon. Oferuje usługi poprzez działy eksperckie : FinanceDirect, Researcher, PharmaSolutions, DebtCollection, Multilingual Call Center. Od początku swojej działalności wyróżnia się innowacyjnym podejściem do  biznesu  i efektywnością w działaniu, co zostało docenione wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Zasoby grupy kapitałowej, do której należy CCP to 830 stanowisk w 5 lokalizacjach. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Katarzyna Swatowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »