Gospodarka » Narzędzia

Kolejny Złoty Laur Konsumenta dla marki Stanley w kategorii narzędzi ręcznych.

Kolejny Złoty Laur Konsumenta dla marki Stanley w kategorii narzędzi ręcznych.
Zobacz więcej zdjęć »
Polscy konsumenci kolejny raz uznali markę Stanley za najbardziej godną zaufania w kategorii narzędzi ręcznych i przyznali jej Złoty Laur Konsumenta 2012.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług na krajowym rynku marka Stanley zdobyła największą liczbę głosów i tym samym zajęła I miejsce w programie Laur Konsumenta 2012 w kategorii narzędzia ręczne.
Sondaż przeprowadzony był na grupie min 800 respondentów w każdej kategorii a Stanley w swojej kategorii zdobył aż 55% ich głosów. Oznacza to, iż co druga osoba biorąca udział w tegorocznej edycji programu wskazała produkty marki Stanley, jako najlepsze na rynku narzędzia ręczne, doceniając ich wysoką jakość i innowacyjność. Godło Laur Konsumenta to wyróżnienie, przyznawane przez samych klientów dlatego jego wartość jest dla marki tym bardziej cenna.
To już kolejne wyróżnienie dla marki Stanley w tym ogólnopolskim badaniu. W poprzedniej edycji, w 2011 r. narzędzia Stanley zostały uhonorowane Złotym, a w 2010 - Srebrnym Laurem Konsumenta.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »