Moda » Odzież

Kolekcja AliExpress x Maffashion na tegorocznej edycji Flesz Fashion Night

Kolekcja AliExpress x Maffashion na tegorocznej edycji  Flesz Fashion Night
Zobacz więcej zdjęć »
Oryginalne tkaniny i połyskujące tekstury, uniwersalne fasony oraz neonowe kolory – to właśnie przykuło uwagę gości Flesz Fashion Night w kolekcji AliExpress x Maffashion, która została stworzona specjalnie na to wydarzenie.

Kolekcja, którą można było zobaczyć 3 września w trakcie gali Flesz Fashion Night - jednego z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce - jest efektem unikalnej współpracy AliExpress, jednej z największych platform e-zakupowych na świecie należącej do Alibaba Group, z Maffashion, polską blogerką doskonale znaną internetowym fanom modowych trendów. AliExpress po raz pierwszy zdecydowało się połączyć siły ze znaną postacią polskiej blogosfery modowej, otwierając tym samym nowy rozdział swojej obecności w Polsce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Co wywarło największe wrażenie na gościach i fanach Maffashion?  Połącznie modnych i nowoczesnych fasonów oraz spójność całej kolekcji, w której widoczny jest styl autorki. W kolekcji stworzonej na galę Flesz Fashion Night znajdziemy efektowne marynarki, bandażowe i krótkie topy, body, kombinezony oraz szorty rowerowe, czyli modne fasony, które dodatkowo silnie nawiązują do stylu lat 80. - motywu przewodniego tegorocznej edycji wydarzenia. Konsekwentnie pojawiają się w niej również powracające motywy i detale, które zobaczymy na rękawach bomberek czy na zielonej spódnicy.

Moda w centrum zainteresowania 

Obecność marki na wydarzeniu i współpraca z topową polską influencerką pokazuje zainteresowanie AliExpress branżą modową, w której serwis dostrzega wielki potencjał. Platforma już umożliwiła rejestrację handlowcom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom w czterech pilotażowych krajach poza Chinami: Włoszech, Hiszpani, Turcji i Rosji, pozwalając im sprzedawać lokalnie i za granicą na wybranych rynkach, gdzie konsumenci mogą cieszyć się jeszcze szerszą ofertą produktów i podążać za trendami modowymi z wiodących światowych rynków.  W Polsce na przykład, dostępny jest różnorodny asortyment od Tureckich marek.

Udział na Flesz Fashion Night stanowi również początek intensywnego sezonu dla AliExpress, z 11.11 Global Shopping Festival (Światowym Festiwalem Zakupów) na czele zaplanowanym na listopad. Klienci, którzy jeszcze nigdy nie robili zakupów przez AliExpress dalej mogą oszczędzić $4 na zamówieniach powyżej $5 korzystając z kodu FLESZ na stronie AliExpress lub w aplikacji mobilnej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HKStrategiesPL

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »