Motoryzacja » Samochody

Kolorowe samochody zagościły w Magnolia Park

Kolorowe samochody zagościły w Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć »
25 stylowych motoryzacyjnych nowości, plebiscyt na Najbardziej Kobiece Auto 2018 roku, a także atrakcyjne nagrody, w tym samochód z pełnym bakiem na weekend. W Magnolia Park rozpoczął się Festiwal Kolorowych Samochodów. Przyjdź i zobacz je osobiście. Wstęp wolny.

Tegoroczna edycja Kolorowych Samochodów została przygotowana z myślą o kobietach, ale nie tylko. Na klientów Magnolia Park czekają wyjątkowe auta łączące funkcjonalność, bezpieczeństwo i elegancki design. - Wystawa przybliży najnowsze trendy i pokaże, jak bardzo spersonalizowany może być nowoczesny samochód - od koloru, przez wnętrza, po wyposażenie – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Nasi wystawcy pokażą, że dobrze dobrany pojazd staje się wizytówką właścicielki czy właściciela – oddaje charakter, potrzeby, pasje – dodaje. Do 11 marca można zobaczyć między innymi premierowego Lexusa NX. Auto skrywa pod maską dwa „serca” – silnik benzynowy i przyjazny dla środowiska silnik hybrydowy, który sam się ładuje! Płynna koordynacja zapewnia bezkompromisowe osiągi w połączeniu z niskim poziomem emisji i skromnym „apetytem” na paliwo. Na uwagę zasługuje też druga premiera, czyli Jaguar E-Pace. Jego mocna strona to bezpieczeństwo: awaryjne hamowanie, tempomat z ogranicznikiem prędkości, asystent pasa ruchu, system monitorowania zmęczenia kierowcy czy czujniki parkowania. W trakcie wystawy będzie można zobaczyć także premierowy model Dacii  Duster, która doskonale sprawdzi się w terenie. Dzięki odpowiedniej wysokości i dużym kątom natarcia, posiada rzeczywiste możliwości napędu 4x4 i może stawić czoła wszystkim warunkom na drodze i na bezdrożach.

W Magnolia Park czekają też inne nowości, między innymi nowe modele marek: Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Jeep, Land Rover, Mitsubishi czy Nissan, Renault, Subaru, Suzuki, Toyota. Tradycyjnie już klienci Magnolia Park mogą zagłosować na Najbardziej Kobiece Auto. Autorzy najciekawszych uzasadnień otrzymają atrakcyjne nagrody, między innymi auto marki Renault z pełnym bakiem na weekend oraz vouchery do salonu fryzjerskiego Broadway. To nie pierwszy raz, gdy Magnolia Park zamienia się w „salon samochodowy". Jesienią największa galeria handlowa na Dolnym Śląsku zorganizowała „Festiwal Samochodowych Nowości”, który przedstawiał najnowsze, najszybsze i najbardziej pożądane auta.

 

TOP 5 kolorowych samochodów w Magnolia Park:

·         Nissan LEAF

·         Lexus NX

·         Jaguar E-Pace

·         Seat Arona

·         Dacia Duster

 

Kolorowe Samochody w Magnolia Park

Wrocław, ul. Legnicka 58

26 lutego - 11 marca 2018 r., godz. 9.00-21.00

Wstęp wolny – zapraszamy!

 

Na co dzień galeria zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji aż 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych, zarówno przy galerii handlowej, jak również na dachu Castoramy. Między 2. i 3. wejściem do obiektu działa stacja ładowania pojazdów elektrycznych.

 

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry. Także tutaj działa unikatowy w skali Polski salon  e-obuwie.pl, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.  Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (1)

  • avatar
    ~gemon 2018-03-16 13:08:09

    Fajna akcja, w sumie to bardziej kolorowe widziałem ostatnio w warszawskim hajmigu :D


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Array ( [p_srv_id] => 3 [p_usr_id] => 98872 [p_type] => ARTICLE [p_accepted] => YES [p_status] => ENABLED [p_pkg_nr] => 1 [p_pkg_items] => 4 [p_ctg_ids] => )