Społeczeństwo » Społeczeństwo
Kolporter otwarty na seniorów
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Biorąc pod uwagę fakt bardzo szybkiego starzenia się społeczeństwa uważamy, że otwarcie firm na osoby powyżej 50 roku życia będzie mieć w perspektywie najbliższych lat ogromne znaczenie dla całej gospodarki. Stąd nasze zainteresowanie programem „Otwarci 50+”. Kolporter praktycznie od początku swojej działalności jest firmą otwartą m. in. na aktywizację zawodową osób starszych. Tworząc System Partnerski, przeznaczony dla osób zainteresowanych prowadzeniem saloników prasowych, w sposób szczególny uwzględniliśmy właśnie oczekiwania, możliwości i predyspozycje grupy 50 plus. W ostatnich miesiącach zmodyfikowaliśmy go w oparciu o badania, które prowadziliśmy również na tej grupie wiekowej. Przygotowaliśmy nowy system szkoleń, wyeliminowaliśmy podstawową barierę, którą była kaucja, wzmocniliśmy opiekę ze strony przedstawicieli naszej firmy. Dla osób w wieku przedemerytalnym i emerytalnym prowadzenie saloniku prasowego stanowi bardzo interesującą propozycję, dającą nie tylko gwarantowane, stałe przychody, ale także możliwość pełnej aktywności zawodowej, łącznie z perspektywą awansu – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Program „Otwarci 50+” powstał z inicjatywy redakcji „Gazety Senior” i ma na celu łączenie środowisk biznesmenów i seniorów. Przystąpienie firmy do programu jest równoznaczne z poparciem „Kredo Firm Otwartych 50+”, czyli ośmiu najważniejszych, z punktu widzenia osób starszych, kwestii. Dołączając do programu Kolporter potwierdził, że seniorzy są ważnymi dla niego kontrahentami i w swoich działaniach kieruje się odpowiedzialnością za tę grupę klientów. Firma jest otwarta na potrzeby, oczekiwania seniorów oraz wartości przez nich szanowane. Uwzględnia sposoby komunikacji, które są dostępne dla tej grupy i likwiduje bariery utrudniające dostęp do oferty seniorom. Firma akceptuje potrzebę poświęcenia czasu i uwagi takim osobom, popiera nowoczesne rozwiązania dedykowane starszym konsumentom, a także sprzyja międzypokoleniowej wymianie doświadczeń i wiedzy.
– Z perspektywy ponad 25 lat działalności możemy stwierdzić, że firmę w takim samym stopniu tworzą ludzie zarówno młodzi, dojrzali, jak i starsi. Wielu pracowników cieszy się stażem powyżej 20 lat w firmie, a niektórzy prosto z Kolportera przeszli na emeryturę. Na co dzień spółka współpracuje z wieloma kontrahentami, którzy zaliczają się do grupy 50+. Również oferta produktowa dostępną w naszej sieci skierowana jest do wszystkich konsumentów, niezależnie od ich wieku – dodaje Dariusz Materek.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|
Komentarze (0)