Społeczeństwo » Społeczeństwo

Kolporter otwarty na seniorów

Kolporter otwarty na seniorów
Zobacz więcej zdjęć »
Kolporter dołączył do ogólnopolskiego programu dedykowanego seniorom – „Otwarci 50+”. To inicjatywa, która łączy firmy otwarte na osoby po 50 roku życia – zarówno jeśli chodzi o zatrudnienie, jak i ofertę produktów czy usług.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

– Biorąc pod uwagę fakt bardzo szybkiego starzenia się społeczeństwa uważamy, że otwarcie firm na osoby powyżej 50 roku życia będzie mieć w perspektywie najbliższych lat ogromne znaczenie dla całej gospodarki. Stąd nasze zainteresowanie programem „Otwarci 50+”. Kolporter praktycznie od początku swojej działalności jest firmą otwartą m. in. na aktywizację zawodową osób starszych. Tworząc System Partnerski, przeznaczony dla osób zainteresowanych prowadzeniem saloników prasowych, w sposób szczególny uwzględniliśmy właśnie oczekiwania, możliwości i predyspozycje grupy 50 plus. W ostatnich miesiącach zmodyfikowaliśmy go w oparciu o badania, które prowadziliśmy również na tej grupie wiekowej. Przygotowaliśmy nowy system szkoleń, wyeliminowaliśmy podstawową barierę, którą była kaucja, wzmocniliśmy opiekę ze strony przedstawicieli naszej firmy. Dla osób w wieku przedemerytalnym i emerytalnym prowadzenie saloniku prasowego stanowi bardzo interesującą propozycję, dającą nie tylko gwarantowane, stałe przychody, ale także możliwość pełnej aktywności zawodowej, łącznie z perspektywą awansu – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. 
Program „Otwarci 50+” powstał z inicjatywy redakcji „Gazety Senior” i ma na celu łączenie środowisk biznesmenów i seniorów. Przystąpienie firmy do programu jest równoznaczne z poparciem „Kredo Firm Otwartych 50+”, czyli ośmiu najważniejszych, z punktu widzenia osób starszych, kwestii. Dołączając do programu Kolporter potwierdził, że seniorzy są ważnymi dla niego kontrahentami i w swoich działaniach kieruje się odpowiedzialnością za tę grupę klientów. Firma jest otwarta na potrzeby, oczekiwania seniorów oraz wartości przez nich szanowane. Uwzględnia sposoby komunikacji, które są dostępne dla tej grupy i likwiduje bariery utrudniające dostęp do oferty seniorom. Firma akceptuje potrzebę poświęcenia czasu i uwagi takim osobom, popiera nowoczesne rozwiązania dedykowane starszym konsumentom, a także sprzyja międzypokoleniowej wymianie doświadczeń i wiedzy.

– Z perspektywy ponad 25 lat działalności możemy stwierdzić, że firmę w takim samym stopniu tworzą ludzie zarówno młodzi, dojrzali, jak i starsi. Wielu pracowników cieszy się stażem powyżej 20 lat w firmie, a niektórzy prosto z Kolportera przeszli na emeryturę. Na co dzień spółka współpracuje z wieloma kontrahentami, którzy zaliczają się do grupy 50+. Również oferta produktowa dostępną w naszej sieci skierowana jest do wszystkich konsumentów, niezależnie od ich wieku – dodaje Dariusz Materek.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »