Rozrywka » Gry

Kolporter rozwija ofertę dla miłośników gier

Kolporter rozwija ofertę dla miłośników gier
Zobacz więcej zdjęć »
Kolporter poszerzył w swojej sieci ofertę produktów dla miłośników gier i wprowadza doładowania do platformy Origin.

Origin to internetowe centrum dystrybucji jednego z największych na świecie producentów gier – firmy Electronic Arts. Na tej platformie, będącej jednocześnie sklepem z grami w wersji cyfrowej, użytkownicy mogą znaleźć m.in. takie hity jak „Battlefield”, „FIFA”, „Need for Speed”, „Star Wars” czy „Sims”.  Na całym świecie z platformy korzysta ok. 50 mln graczy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W salonikach Kolportera dostępne są doładowania do Origin w czterech nominałach – 50, 60, 100 i 120 zł. Dzięki nim gracze mogą doładowywać swoje konta na platformie i kupować wybrane tytuły.

Doładowania Origin to kolejny produkt w sieci Kolportera, przeznaczony specjalnie dla miłośników gier. W salonikach od połowy maja są także dostępne doładowania do platformy Steam – najpopularniejszego na świecie serwisu cyfrowej dystrybucji gier, z ofertą ponad 6 tys. tytułów. W punktach sprzedaży Kolportera można kupować doładowania do Steam w czterech nominałach: 22 zł (równowartość 5 euro), 44 zł (równowartość 10 euro), 88 zł (równowartość 20 euro) i 110 zł (równowartość 25 euro).

Oprócz tego gracze mogą kupować doładowania do Battle.net – platformy do gry wieloosobowej firmy Blizzard Entertainment, producenta takich hitów jak m.in. „World of Warcraft”, „StarCraft” czy „Diablo”. 

  Popularność szeroko rozumianych produktów gamingowych zdecydowanie rośnie, staramy się więc aby nasza oferta dla graczy była maksymalnie szeroka. Poza doładowaniami do platform cyfrowej dystrybucji gier wprowadzamy też produkty związane z poszczególnymi tytułami – np. doładowania do gry „League of Legends”. W ofercie naszych saloników mamy również doładowania do konsol Xbox i Playstation, czy wykorzystywane również przez graczy karty przedpłacone Paysafecard i Google Play – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Zainteresowanie tą częścią naszej oferty jest spore, rynek szeroko rozumianych gier komputerowych ma imponującą dynamikę rozwoju. Na pewno będziemy starali się wprowadzać kolejne produkty, poszukiwane i wykorzystywane przez graczy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »