Gospodarka » Żywność
Kolporter rozwija salony ze strefą bistro
Zobacz więcej zdjęć » |
Salony prasowe Kolportera, ze specjalną strefą bistro, uruchomiono w lutym na stacjach: Dworzec Wileński, Rondo ONZ i Świętokrzyska. To kolejne – po otwartych pod koniec ubiegłego roku w Jeleniej Górze, Lublinie, Radomiu i Tomaszowie Lubelskim – punkty Kolportera, w których oprócz tradycyjnego asortymentu można kupić m.in. ciepłe przekąski, słodkie wypieki i kawę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Top Presso to kolejny etap rozwoju naszej sieci sprzedaży, połączenie typowego salonu prasowego ze strefą bistro, oferującą m.in. kawę, herbatę, zapiekanki, przekąski, kanapki, sałatki i ciastka – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Pierwszy punkt tego typu uruchomiliśmy 14 października 2015 r. w Jeleniej Górze, obecnie działa już siedem takich salonów. Staramy się otwierać je w miejscach, w których klienci poszukują szybkich i smacznych przekąsek. Stacje metra są pod tym względem modelową lokalizacją.
Koncept salonu prasowego ze strefą bistro został opracowany i wdrożony przez Kolportera we współpracy z ekspertami od visual merchandisingu z firmy Branch Brothers (Upright Group). Zamysłem było stworzenie funkcjonalnego miejsca, w którym strefa gastronomiczna zostanie naturalnie wkomponowana w punkt sprzedaży prasy. Top Presso zaciekawia nowoczesnym designem, dobrym oświetleniem i przyjemną dla oka kolorystyką. Przestrzeń jest szersza niż w przeciętnym saloniku prasowym, co umożliwia wygodne zrobienie zakupów. Część gastronomiczna została zaprojektowana tak, aby można było wygodnie przejrzeć gazetę i wypić dobrej jakości kawę.
Kolporter planuje dalszy rozwój salonów Top Presso.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|
Komentarze (0)