Gospodarka » Żywność

Kolporter rozwija swoją sieć handlową

Kolporter rozwija swoją sieć handlową
Zobacz więcej zdjęć »
W pierwszym kwartale 2016 roku Kolporter uruchomił aż dwadzieścia osiem nowych punktów handlowych, w tym dwadzieścia dwa saloniki prasowe i sześć salonów Top-Press. Cztery nowe punkty Top-Press zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.
Sieć saloników prasowych Kolportera poszerzyła się o punkty zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach, Częstochowie, Dąbrowie Górniczej, Jarocinie, Kielcach, Krakowie, Kraśniku, Krynicy Zdrój, Lublinie, Łodzi, Makowie, Ostrołęce, Pleszewie, Poznaniu, Solcu Kujawskim, Suchym Lesie, Szczecinie, Turku i Wrocławiu.

Nowe salony Top-Press powstały w Ruszowicach, Tomaszowie Lubelskim i Warszawie. Punkty w Tomaszowie Lubelskim i aż trzy zlokalizowane w stolicy posiadają strefę bistro Top Presso.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

– Konsekwentnie realizujemy swoją strategię stabilnego, zrównoważonego rozwoju sieci. To, co bez wątpienia wpływa w sposób istotny na nasze długofalowe plany to obecny, niejasny stan prawny całego sektora handlowego. Nadal czekamy na ostateczny kształt ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej. Jeśli okaże się ona niekorzystna dla naszej branży z pewnością będziemy zmuszeni zweryfikować swoje plany rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »