Firma » Reklama

Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI

Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
Zobacz więcej zdjęć »
Komfort stawia na odważny, rozpoznawalny język wizualny i pełne wykorzystanie nowatorskich technologii. Celem kampanii „Black Weeks” jest wyróżnienie oferty marki, przełamując listopadowy szum reklamowy przyciągającymi uwagę kreacjami.

Marka świadomie wykorzystuje możliwości AI, tworząc spójne, rozpoznawalne światy wizualne, które łatwiej zapadają w pamięć niż kolejne realistyczne ujęcia produktów. W ramach szerokiej transformacji wizerunkowej Komfort zmodernizował swój styl graficzny i kreatywny, wprowadzając odważne, nowoczesne motywy oraz konsekwentną identyfikację wizualną. Równocześnie marka odświeżyła język i ton komunikacji, stawiając na przyjazny, inspirujący przekaz, który składa klientom obietnicę satysfakcji z zakupów i użytkowania produktów. Dzięki tym zmianom Komfort ugruntował swoją pozycję jako nowoczesny, kreatywny i atrakcyjny brand na rynku wyposażenia wnętrz

W centrum kampanii „Black Weeks” znalazło się wnętrze czerwonego pudełka Komfort – metafora przestrzeni, w której klienci odkrywają wszystko, czego potrzebują do urządzenia domu. W tym pełnym energii, niecodziennym świecie, marka prezentuje produkty z czterech kluczowych dla niej kategorii, łącząc je z efektownymi wizualizacjami i atrakcyjnymi ofertami promocyjnymi. Motyw „czerwonego pudełka” towarzyszy marce od ponad roku w materiałach tworzonych przez influencerów i content creatorów, zapewniając ciągłość i spójność komunikacji.

Mocne elementy wizualne, wyraziste postacie i teledyskowy montaż mają sprawić, że kampania wyróżni się w gąszczu intensywnej komunikacji tego okresu. W czasie, gdy reklamy są wyjątkowo mocne i konkurencyjne, stawiamy na odważny, charakterystyczny styl, który przyciąga uwagę i zapada w pamięć. – komentuje Magdalena Stępień. CMO w Sklepach Komfort.

Kampania obejmuje główny spot digitalowy oraz szereg krótszych form dedykowanych poszczególnym kategoriom. Ich celem jest nie tylko ułatwienie klientom szybkiego odnalezienia konkretnych promocji, ale także cykliczne przypominanie o trwających okazjach przez cały okres „Black Weeks”. Nowe odsłony wideo będą pojawiały się co tydzień, prezentując kolejne kategorie i aktualne promocje. 

Wszystkie elementy kampanii – od key visuali po materiały wideo – zostały przygotowane in-house z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi AI, jak Nano Banana, Veo 3 i Topaz. Rozwój kompetencji produkcyjnych wewnątrz firmy umożliwił nam skrócenie czasu produkcji, zwiększenie elastyczności przy testowaniu wariantów kreatywnych oraz zachowanie spójnej linii wizualnej bez konieczności stałego korzystania z usług zewnętrznych dostawców. – wyjaśnia Dominik Popławski, Senior Video and Motion Graphic Creator w Sklepach Komfort.

Akcja „Black Weeks” trwa przez cały listopad, oferując klientom satysfakcjonujące okazje, zarówno w kanale online, jak i w sklepach stacjonarnych.

W strategii mediowej oraz zakupie mediów offline i online markę wspomaga agencja Value Media; kampanie SEM, Paid Social i programmatic realizuje Salestube; natomiast komplementarne wsparcie w obszarze PR, influencer marketing i social media zapewnia agencja Labcon.

Spot promocyjny kampanii „Black Weeks”: https://www.youtube.com/watch?v=uUIbXToZ3zI

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.  




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

InformacjeLabcon

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »