Firma » Reklama

Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”

Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
Zobacz więcej zdjęć »
Już 22 września startuje drugi sezon serialu marki Komfort „Na Komfortowej”, dostępny na kanale YouTube marki oraz na stronie komfort.pl. Główni bohaterowie, Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki wprowadzają się do wymarzonego domu, a ich codzienne przygody w aranżacji wnętrz obfitują w zabawne sytuacje.

Akcja drugiego sezonu skupia się na wyzwaniach związanych z przeprowadzką i odnalezieniem się w nowym otoczeniu przez bohaterów. Edyta i Piotr starają się pogodzić ekspresyjny, maksymalistyczny styl Edyty z pragmatycznym podejściem Piotra. W codziennych perypetiach wspierają ich przyjaciele, marka Komfort oraz fachowcy z branży wnętrzarskiej.

Do obsady dołączają nowe, dobrze znane twarze. Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski wcielają się w zaprzyjaźnione małżeństwo z sąsiedztwa, Leszek Klimas występuje jako trener personalny, a Hania Bukowiecka gra przedsiębiorczą i błyskotliwą sąsiadkę. Ich obecność wnosi do fabuły zarówno nowe wyzwania, jak i sporą dawkę humoru, otwierając przestrzeń do prezentacji asortymentu marki.

„Na Komfortowej” jest częścią długofalowej strategii content marketingowej Komfortu. Format serialu branded content umożliwia systematyczne dostarczanie treści, które angażują odbiorców, wzmacniają świadomość marki oraz prezentują jej wartości w spójnej i przemyślanej narracji.

Drugi sezon „Na Komfortowej” w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, jak stworzyć pomieszczenie idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb. Formuła serialu pozwala w naturalny i autentyczny sposób prezentować rozwiązania oraz artykuły z kategorii wyposażenia wnętrz w codziennych sytuacjach. Dzięki temu klienci zyskują nie tylko wiedzę o samym produkcie, ale także widzą jego praktyczne zastosowanie i realny wpływ na komfort życia. To z kolei wzmacnia zaufanie do marki i przekłada się na świadome decyzje zakupowe – podkreśla Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.

Serial powstał we współpracy ze StudioCity, odpowiedzialnym za produkcję i koncepcję, przy udziale marki Komfort jako partnera wykonawczego. Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. W ścisłej kooperacji z marką Komfort realizowane są również działania w obszarze Advocacy przez agencję Labcon.

Nowe odcinki drugiego sezonu będą pojawiać się w każdy poniedziałek na kanale YouTube oraz stronie marki, gdzie są również dostępne wcześniejsze odcinki.

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

InformacjeLabcon

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »