Firma » Biura
Konferencja MCCT – od reala do online. Biznesowy rynek spotkań i komunikacji w erze New Normal
Zobacz więcej zdjęć » |
Wydarzenie jest kierowane m.in. do osób i firm zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu wideokonferencji, pracy zdalnej, ergonomii własnego stanowiska pracy, prowadzenia szkoleń online, tworzenia eventów online i hybrydowych. W trakcie konferencji będzie również mowa o trendach w sferze aranżacji nowoczesnych przestrzeni spotkań w erze new normal.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Szeroko rozumiany rynek spotkań, konferencji, eventów rozwija się w dużym tempie od wielu lat, a w związku z COVID’19 uległ całkowitej zmianie. Praktycznie każda firma podejmuje decyzje dotyczące właściwego modelu pracy i komunikacji z klientami, zarówno tej wewnętrznej, jak i kierowanej do szerokiego grona odbiorców na zewnątrz organizacji. Praca zdalna oznacza konieczność nowego spojrzenia na rolę przestrzeni biurowych, miejsc spotkań oraz indywidualnych stanowisk pracy. O nadchodzących zmianach i trendach będzie właśnie mowa podczas pierwszej edycji MCCT Week.
W programie spotkania znajdą się m.in. zagadnienia związane z platformami i narzędziami do wideokonferencji (porównanie najbardziej popularnych obecnie platform), systemami do pracy zespołowej i zarządzania procesami (collaboration). Omówione zostaną także istotne kwestie związane z organizacją eventów, szkoleń oraz spotkań w formule online i hybrydowej a także tworzenia treści wideo zarówno w celu promocji produktu, firmy, jak również własnej marki osobistej.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na pytania
„Jak w morzu aplikacji znaleźć swojego Świętego Graala?" - czyli jaka aplikacja wideokonferencyjna jest najlepsza dla różnych potrzeb
Jak dobrać właściwy sprzęt, aby pytania „czy mnie widać, czy mnie słychać” nie były długim początkiem każdego spotkania
Jak przygotować event online - wyposażyć studio, prowadzić i promować wydarzenie
Jak pracować z kamerą, mikrofonem, światłem? - w sali konferencyjnej, prowadząc szkolenie lub nagrywając swoją wizytówkę, film z telefonu
Jak uruchomić swój podcast, studio YT, zacząć prowadzić szkolenia?
· Jak z nowoczesnych technologii korzystają przedstawiciele różnych branż?
Jak miniony rok zmienił proces rekrutacji? Jak się przygotować do rozmowy HR Online?
Jak praca zdalna staje się szansą dla osób niepełnosprawnych?
W trakcie MCCT organizowane będą także dla uczestników liczne konkursy, warsztaty i debaty ekspertów. Do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q, którego wartość wynosi ok 11.000 złotych.
Konferencja MCCT jest adresowana do firm, instytucji, użytkowników biznesowych, którzy w swojej pracy stosują lub planują użytkowanie nowoczesnych systemów do: pracy zdalnej, prowadzenia spotkań w swoich biurach lub na odległość, bezpiecznej wymiany danych, idei, pomysłów, organizowania szkoleń, kursów, eventów online. Spotkanie kierujemy do pracodawców i pracowników praktycznie każdej branży.
Sponsorami spotkania są m.in. firmy: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Sure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak, Jabra GN.
Partnerami MCCT są m.in.: Microsoft, Cisco, ZOOM, Google, ClickMeeting, Career Angels, Cushman & Wakefield.
Patronat Medialny nad konferencją objęli m.in.: Architektura&Biznes, AVIntegracje, Nowy Marketing, Mam Startup, Outsourcing&More, www.outsourcingportal.eu, www.mojekonferencje.pl, www.signs.pl, www.magazif.com, www.marketingprzykawie.pl, www.niepelnosprawni.pl
Strona konferencji: https://mcct.pl
Link do rejestracji: https://mcct.pl/pl/rejestracja
Nadesłał:
Lucky Monday PR Events
|
Komentarze (0)